ضمیمه شماره (2) نشریه الکترونیکی بصائر منتشر شد

asatid
به همت معاونت تبیین و گفتمان‌سازی سازمان بسیج اساتید کشور؛

ضمیمه شماره (2) نشریه الکترونیکی بصائر منتشر شد

ضمیمه شماره ( 2 ) نشریه الکترونیکی بصائر با موضوع « امام راحل (ره) و کارگزار تراز» منتشر شد.



به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج اساتید کشور، در بخشی از متن این نشریه الکترونیکی آمده است:

اندیشه و سیره نورانی امام خمینی(ره) به اندازه کافی مشی به ارائه و تبیین کارگزارانی در تراز انقلاب و نظام اسلامی است و نمونه‌های عملی این نوع کارگزاران را می‌توان در شهیدان رجائی، بهشتی، مقام معظم رهبری و شهیدان سلیمانی، رئیسی، آل‌هاشم و... دید. در یک جمع‌بندی درباره ویژگی‌های این کارگزاران تراز که در دیدگاه امام خمینی هم ویژگی‌های آن تبیین شد باید گفت که کارگزاران تراز، «چیزی برای خود نمی‌خواهند»، «مبنای حب و بغض‌شان الهی است»، «خود را از مردم و برای مردم می‌دانند و میان خود و مردم دیوار نمی‌کشند»، «مردم‌دار و عاشق مردم هستند و از هر فرصتی برای خدمت به مردم استفاده می‌کنند»، «عدالت‌محور و اهل توجه به مستضعفان‌اند»، «وحدت‌آفرین و همگراکننده هستند»، «مقابل دشمن سرسخت و مقابل مردم فروتن و خادم‌اند»، «سعه‌ صدر دارند و انتقادپذیرند» و... . 

مسلم است کارگزاری با این ویژگی‌ها، قطعاً بن‌بست‌شکن و گره‌گشا خواهد بود. بنابراین، اکنون که کشور در آستانه برگزاری زودهنگام انتخابات ریاست جمهوری قرار دارد، امید است که با بازخوانی و تبیین این شاخص‌ها، بتوانیم با یک انتخاب کارگزار تراز انقلاب و نظام، گامی در مسیر تداوم سیره حکمرانی شهید رئیسی عزیز برداریم.

متن کامل این شماره در لینک زیر آمده است:
https://basijasatid.ir/node/84522

انتهای پیام/


 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.