دیدار مردانی با خانواده شهید رحمتی

asatid

دیدار مردانی با خانواده شهید رحمتی

محمدرضا مردانی رئیس سازمان بسیج اساتید کشور و هیئت همراه در آستانه فرارسیدن ماه محرم با خانواده شهید خدمت مالک رحمتی استاندار فقید آذربایجان شرقی دیدار و گفتگو کردند .

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج اساتید کشور، محمدرضا مردانی رئیس سازمان بسیج اساتید کشور و معصومه مقیمی سرپرست مرکز تحقیقات راهبردی بانوان و خانواده سازمان بسیج اساتید کشور و جمعی دیگر از اساتید با خانواده شهید رحمتی دیدار و گفتگو کرد.

مردانی

مردانی در این دیدار ضمن ابزار همدردی با خانواده شهید و طلب صبر با اشاره به فرمایشاتی از مقام معظم رهبری مدظله‌العالی در جایگاه و منزلت شهدا، از طرف سازمان بسیج اساتید کشور  و در آستانه ماه محرم از خانواده شهید رحمتی برای تحمل سختی‌ها در فقدان ایشان تقدیر کرد.

مردانی

گفتنی است، شهید «مالک رحمتی» استاندار فقید آذربایجان‌شرقی است که در حادثه تلخ سقوط بالگرد به همراه رئیس‌جمهور به شهادت رسیدند.

مردانی

وی از الگوهای جوان‌گرایی در دولت سیزدهم محسوب می‌شود، وی تعهد و نظم در فرآیند اقدامات اداری را اولویت می‌دانست و در مسئولیت‌های خویش از هیچ تلاشی برای خدمت به مردم دریغ نمی‌کرد، همچنین رفاه کارمندان تحت امر خود، همواره مورد توجه این شهید بود و برای تحقق منویات مقام معظم رهبری مجاهدانه اقدام می‌کرد.

مزدانی

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.