آمادگی گروه تخصصی سیاست پژوهی تحول در علوم انسانی سازمان "سمت" برای انتشار کتاب‌های میان رشته‌ای

asatid
معاون علمی و پژوهشی سازمان بسیج اساتید کشور خبرداد:

آمادگی گروه تخصصی سیاست پژوهی تحول در علوم انسانی سازمان "سمت" برای انتشار کتاب‌های میان رشته‌ای

وحید آرایی معاون علمی و پژوهشی سازمان بسیج اساتید کشور از آمادگی گروه تخصصی سیاست پژوهی تحول در علوم انسانی سازمان "سمت" برای انتشار کتاب‌های میان رشته‌ای خبرداد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج اساتید کشور،  وحید آرایی معاون علمی و پژوهشی سازمان بسیج اساتید کشور و مدیر گروه تخصصی سیاست پژوهی تحول در علوم انسانی سازمان مطالعه و تدوین کتب دانشگاهی در علوم اسلامی و انسانی (سمت) در دومین گردهمایی سالانه مدیران گروه‌های تخصصی و پژوهشی سازمان "سمت"، گفت: برای تحول در علوم انسانی ناگزیریم که در آثار علمی از جمله تألیف و ترجمه کتاب به عرصه‌های میان رشته‌ای ورود کنیم که الحمدالله این مسأله در دستورکار سازمان "سمت" قرار گرفته است.

 آرایی عنوان کرد: با توجه به‌ اینکه نظام مسائل کشور متوقف و منحصر در یک زمینه و عرصه خاصی نیست بنابراین برای بهبود و رفع آن مسأله نیازمند به استفاده از دانش و مهارت رشته‌های مختلف و مرتبط هستیم.

این استاد دانشگاه تأکید کرد: استاد در اثر علمی خود نباید صرفاً دغدغه علمی و پژوهشی داشته باشد بلکه باید دغدغه‌های اجتماعی و زیست بوم و نیز نیازهای نظام حکمرانی را هم داشته باشد و چنین اثر علمی معطوف به حل مسأله و برای مخاطبان اثر کاربردی و عملیاتی خواهد داشت.

مدیر گروه تخصصی سیاست پژوهی تحول در علوم انسانی سازمان "سمت" در پایان گفت: با توجه به‌ همین‌ رویکرد میان رشته‌ای، سیاست پژوهی و تحولی در علوم انسانی، گروه تخصصی سیاست پژوهی تحول در علوم انسانی سازمان "سمت"، از استادان دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی سراسر کشور دعوت می‌کند که کتاب‌های تألیفی و ترجمه‌ای خود در رشته‌های مختلف علوم انسانی را برای بررسی، ارزیابی و انتشار به پست الکترونیکی گروه به نشانی pth.samt@gmail.com ارسال نمایند.

انتهای پیام/

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.