نشست معاون علمی و پژوهشی سازمان بسیج اساتید کشور با رییس دانشگاه ایلام

asatid

نشست معاون علمی و پژوهشی سازمان بسیج اساتید کشور با رییس دانشگاه ایلام

معاون علمی و پژوهشی سازمان بسیج اساتید کشور: استان ایلام در حوزه های کشاورزی، دام، آب، خاک، نفت، گاز و پتروشیمی، صنايع دستی، گردشگری ظرفیت های بی نظیری دارد که با کمک دانشگاه و استادان مسأله محور از این ظرفیت ها می شود در جهت توسعه و پیشرفت استان استفاده کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج اساتید کشور، دکتر وحید آرایی معاون علمی و پژوهشی سازمان بسیج اساتید کشور به مراه رییس و اعضای شورای مرکزی سازمان بسیج اساتید استان ایلام با دکتر علی محمدی رییس دانشگاه ایلام دیدار و گفتگو کردند‌. 

در ابتدای این دیدار، معاون علمی و پژوهشی سازمان بسیج اساتید کشور گفت: آموزش مهارت محور و پژوهش مسأله محور نیاز جدی امروز نهاد علم در کشور است‌ یعنی علمی که بتواند نیازهای اجتماعی را پاسخگو باشد. 

دکتر آرایی تأکید کرد: امروزدر دانشگاه نیازمند تغییر رویکرد صرف علمی به رویکرد علمی سیاستی هستیم و این می تواند ارتباط دانشگاه و صنعت را محقق نماید.

معاون علمی و پژوهشی سازمان بسیج اساتید کشور گفت: بسیج اساتید یک رویکرد سیاست پژوهی و مسأله شناسی تحلیلی دارد و در بطن و متن دانشگاه هست و تلاش می کند موجب ارتقای آموزش عالی و نیز کمک به کارآمدی سیاستگذاری دستگاه های اجرایی برای خدمات رسانی مطلوب به مردم شود. 

عضو اتاق فکر سیاستگذاری علم وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تأکید کرد: برای استفاده بهینه از ظرفیت های استان ها از جمله ایلام لازم است ارتباطی هدفمندی بین نظام آمایش سرزمینی و آمایش آموزش عالی برقرار شود.

دکتر آرایی گفت: استان ایلام در حوزه های کشاورزی، دام، آب، خاک، نفت، گاز و پتروشیمی، صنايع دستی، گردشگری ظرفیت های بی نظیری دارد که با کمک دانشگاه و استادان مسأله محور از این ظرفیت ها می شود در جهت توسعه و پیشرفت استان استفاده کرد. 

در ادامه این نشست، دکتر علی محمدی رییس دانشگاه ایلام به بیان ظرفیت ها و فعالیت های علمی دانشگاه ایلام و کمک دانشگاه برای حل مسائل استان پرداخت.

انتهای پیام/

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.