بازدید و نظارت ستادی معاون علمی و پژوهشی سازمان از بسیج اساتید استان ایلام

asatid

بازدید و نظارت ستادی معاون علمی و پژوهشی سازمان از بسیج اساتید استان ایلام

دکتر آرایی در سفر به استان ایلام جهش علمی ایران اسلامی را دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی عنوان کرده افزود: ما وظیفه داریم، از تمام توان و ظرفیت موجود در جهت جهاد علمی مستمر و همه جانبه کشور حرکت کنیم.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج اساتید کشور، دکتر وحید آرایی معاون علمی و پژوهشی سازمان بسیج اساتید کشور به همراه دکتر وحید صالحی جانشین معاونت، در سفر به استان ایلام، اقدامات و فعالیت‌ های سازمان بسیج اساتید آن استان و کانون های زیرمجموعه آن را بررسی و بازديد کردند.

در ابتدا، نشست هم‌اندیشی با هیأت رییسه سازمان بسیج اساتید استان و مسئولان کانون‌های دانشگاه‌های آن در محل سازمان بسیج اساتید ایلام برگزار شد.

در این نشست، معاون علمی و پژوهشی سازمان با تقدیر از زحمات دکتر ویسه رییس سازمان بسیج اساتید استان ایلام و همکاران وی، به موضوع جنگ ترکیبی و شناختی غرب علیه جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: دشمنان با تمام توان به دنبال ناامید کردن نسل جوان بویژه دانشجویان هستند، لذا باید در قالب جهاد تبیین مانع تأثیرگذاری این جنگ شناختی شد و با روشنگری و تبیین حقایق، امید آفرینی کرد تا نسل جوان بیشتر با ارزش‌ها و دستاوردهای گسترده انقلاب و نظام اسلامی در عرصه های مختلف آشنا شود.

دکتر آرایی جهش علمی ایران اسلامی را دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی عنوان کرد و بیان داشت: ما وظیفه داریم، از تمام توان و ظرفیت موجود در جهت جهاد علمی مستمر و همه جانبه کشور حرکت کنیم.

در این نشست، به ارائه فعالیت‌ها و اقدامات بسیج اساتید استان در حوزه‌های علمی، پژوهشی، فناوری، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، بانوان و خانواده و رسانه‌ای پرداخته شد.

بعد از این نشست، جلسه معاون علمی و پژوهشی سازمان به همراه هیأت رییسه سازمان بسیج اساتید استان ایلام با فرمانده سپاه امیرالمؤمنین استان برگزار شد. 

در این نشست، دکتر آرایی عنوان کرد: دشمنان از پیشرفت و جهاد علمی کشور بیمناک‌اند، توسعه علمی نیازمند جهاد است و بسیج جهادگرعرصه‌هاست. 

دکتر آرایی تأکید کرد: سند راهبردی ده ساله اعتلای بسیج بر نیل به مرجعیت فکری و علمی  و نیز احصای نظام مسائل کشور و کمک و مشاوره به قانونگذاران و سیاستگذاران تأکید می کند که بسیج اساتید در این زمینه فعالیت ها و اقدامات خوبی انجام داده است‌. 

گفتنی است حضور در یادمان شهدای گمنام ایلام، بازدید از کانون‌های بسیج اساتید دانشگاه ایلام و دانشگاه فنی و حرفه‌ای و نیز دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان ایلام و نیز رئیس دانشگاه ایلام از دیگر برنامه های معاون علمی و پژوهشی سازمان بسیج اساتید کشور و هیأت همراه بوده است.

انتهای پیام/

 

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.