برگزاری مرحله استانی جشنواره علمی شهید چمران در سیستان و بلوچستان

استان سیستان و…
به همت سازمان بسیج اساتید استان سیستان و بلوچستان انجام می‌شود؛

برگزاری مرحله استانی جشنواره علمی شهید چمران در سیستان و بلوچستان

معاون علمی‌پژوهشی سازمان بسیج اساتید سیستان و بلوچستان از برگزاری جشنواره علمی شهید چمران در دو سطح استانی و ملی خبر داد.

به گزارش روابط‌عمومی سازمان بسیج اساتید سیستان و بلوچستان، عیسی ابراهیم‌زاده با بیان اینکه جشنواره علمی شهید چمران یکی از جشنواره ملی است که به ابتکار بسیج اساتید برگزار می‌شود، اظهار کرد: دومین جشنواره علمی شهید چمران در دو سطح استانی و کشوری باهدف کمک به جریان‌سازی، ترویج، تعمیق و تحقق گفتمان جهاد علمی، شناسایی استادان مسئله‌محور در تراز انقلاب اسلامی و نیز مشارکت حداکثری آنان در کمک به ارتقای کارآمدی نظام حکمرانی و سیاست‌گذاری کشور در زمینه‌های علوم‌انسانی و هنر، علوم فنی و مهندسی و علوم پایه و کشاورزی و در هشت محور «کتاب»، «مقاله»، «طرح پژوهشی و فناورانه، کسب‌وکار نوآور و دانش‌بنیان»، «راهنمایی، مشاوره، نظارت و راهبری»، «بسته سیاستی»، «جهادگران تبیین»، «کرسی نظریه‌¬پردازی، نقد و مناظره» و «راهیان علم، فناوری و پیشرفت» برگزار می‌گردد.

وی با بیان اینکه تا کنون بیش از 100 اثر از اساتید سیستان وبلوچستان در این جشنواره ثبت نام شده است، افزود: با توجه به‌ استقبال گسترده استادان دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور مهلت ارسال آثار علمی به دومین جشنواره علمی شهید چمران تا ۳۰ آبان تمدید شد.

 

معاون علمی‌پژوهشی سازمان بسیج اساتید سیستان و بلوچستان با بیان اینکه حضور گسترده اساتید بسیجی در این جشنواره جایگاه علمی اساتید استان را در حوزه جهاد علمی به نمایش خواهد گذاشت، تصریح کرد: یکی از مواردی که دشمن‌روی آن صحه می‌گذارد و غیرواقعی جلوه می‌دهد عدم اهتمام اساتید بسیجی به مسائل علمی است که حضور گسترده در این جشنواره نشان می‌دهد همان اساتیدی که در حوزه‌های علمی و پژوهشی در دانشگاه‌ها رتبه دارند اساتید بسیجی هستند که فعالیت می‌کنند.

 

این استاد دانشگاه بیان کرد: جشنواره علمی شهید چمران آذرماه در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود و ان‌شاءالله این جشنواره در سطح ملی نیز طبق برنامه‌ریزی پیش‌بینی شده، سوم بهمن‌ماه در دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

 

ابراهیم‌زاده خاطرنشان کرد: در سطح استانی جشنواره جمعاً هر استان ۱۸ نفر را می‌توانند از میان افراد برتر در محورهای جشنواره به دبیرخانه مرکزی جشنواره معرفی نمایند و در سطح ملی، پس از ارزیابی کمیته علمی و داوران مجرب و متخصص، جمعاً از ۵۴ نفر (در مقام اول، دوم و سوم) تقدیر خواهد شد.

 

انتهای خبر/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.