نظارت ستادی سازمان بسیج اساتید کشور از فعالیت‌های بسیج اساتید گیلان

asatid

نظارت ستادی سازمان بسیج اساتید کشور از فعالیت‌های بسیج اساتید گیلان

هیئت نظارت سازمان بسیج اساتید کشور در سفر به استان گیلان راهکارهای حمایت از طرح‌های تحقیقاتی و مطالعاتی با رویکرد حل مسئله در استان را بررسی کرد.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات اجتماعی سازمان بسیج اساتید کشور، درآغاز این سفر هیئت نظارت، در نشستی با اعضای شورای معاونین بسیج اساتید استان گیلان گفتگو کردند.

در این نشست که با حضور علی محمدی معاون سرمایه انسانی و بازرسی سازمان بسیج اساتید کشور، محمود مزینانی معاون طرح و برنامه و مالی سازمان بسیج اساتید، وحید شریفی دبیر اشراف و نائینی از معاونت بررسی و گفتمان سازی برگزار شد، اعضای شورای معاونین بسیج اساتید استان گیلان گزارشی از برنامه‌های اجرایی و مسائل بسیج اساتید استان را مطرح کردند .

طراحی خلاقانه برنامه تکاپو و پخش آن از سیمای استان گیلان در دو فصل و تاثیر بسزایی که در بالا بردن فرهنگ عمومی این استان و شناساندن اساتید متخصص داشته است، همچنین موفقیت استان در پایه‌گذاری بزرگترین بانک محصولات در عرصه علوم انسانی با حضور استاد مظفرنامدار، عضوسابق هیئت علمی پژوهشکده علوم انسانی با موضوع جامعه شناسی تاریخی ایران و نمایه سازی آن در  آپارات در 57 قسمت، رو نمایی از طرح و بسته سیاستی نهاده‌های دامی به عنوان طرحی نو و نگاشته شده توسط متخصصان بسیج اساتید استان گیلان، و ارائه گزارش عملکرد هر یک از معاونین از جمله موضوعات مطرح شده در این نشست گزارش شده است.

گفتنی است، در این نشست حکم مسئولیت سلیم زاده به عنوان معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید استان گیلان به وی اعطا شد.
پس از این نشست و در ادامه سفر استانی، هیئت نظارت ضمن بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی گیلان، حکم مسئولیت مجتبی ملکی به عنوان مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان را نیز به وی اعطا کرد .

از دیگر برنامه‌های این سفر استانی، برگزاری نشست با اعضای شورای نهضت استادی بسیج دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان با موضوع نظارت بر فعالیت‌های انجام شده و راهکارهای حمایت از طرح‌های تحقیقاتی و مطالعاتی این واحد با رویکرد حل مسئله بود.

 هیئت نظارت همچنین از مرکز تحقیقات دکتر کیوان چمخاله در دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان بازدید کرده و موضوع حمایت از طرح‌های ارائه شده در خصوص تکثیر و پرورش آبزیان را نیز بررسی کرد.

انتهای پیام/ 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.