بازدید نظارت ستادی از استان خوزستان

asatid

بازدید نظارت ستادی از استان خوزستان

علی محمدی معاون بازرسی و امور استان‌های سازمان بسیج اساتید کشور و وحید شریفی دبیر اشراف در آذرماه 1400از کانون‌های بسیج اساتید استان خوزستان بازدید کردند.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج (ناب)، علی محمدی معاون بازرسی و امور استان‌های سازمان بسیج اساتید کشور و وحید شریفی دبیر اشراف در سفری دو روزه از کانون‌های بسیج اساتید استان خوزستان بازدید کردند.

اولین بازدید نظارت ستادی از نظارت ستادی از عملکرد برنامه های سازمان بسیج اساتید استان خوزستان کانون بسیج اساتید شهید چمران اهواز بازدید شد.

در ادامه بازدید نظارت ستادی از سازمان بسیج اساتید استان خوزستان در نشست تعاملی و هماهنگی علی محمدی و وحید شریفی با ملک‌پور مسئول ستاد تخصصی اقشار استان خوزستان و اسلام دوست جانشین بسیج اساتید استان خوزستان دیدار کردند.

در این نشست بر حمایت ستاد تخصصی اقشار از برنامه‌های قشر اساتید و به ویژه برنامه‌ریزی برای برگزاری جلسات مستمر اندیشکده «آب»  تاکید شد

 سفر معاون  بازرسی و امور استان‌های سازمان بسیج اساتید کشور و دبیر اشراف به خوزستان با بازدید از کانون بسیج اساتید دانشگاه کشاورزی ومنابع طبیعی خوزستان ادامه یافت.

آخرین برنامه نظارت‌ ستادی از مرکز و کانون‌های نهضت استادی بسیج استان خوزستان  بازدید از کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتربود.

در این دیدار که به میزبانی رئیس دانشگاه آزاد شوشتر، مسئول کانون بسیج اساتید این دانشگاه و چند تن از معاونین کانون صورت گرفت، اقدامات و برنامه‌های انجام شده در این کانون توسط مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه شوشتر اخلاقی ارائه شد.

علی محمدی معاون بازرسی و امور استان‌های سازمان بسیج اساتید کشور در این نشست در خصوص جنگ شناختی و نقش اساتید بسیجی در مقابله با آن سخن گفت.

وحید شریفی دبیراشراف سازمان بسیج اساتید کشور نیز ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته یکی از وظایف مهم اساتید بسیجی را شناخت موقعیت قشر در برهه‌های مختلف زمانی و مکانی دانست و بر لزوم اقدام متناسب اساتید بسیجی در شرایط ویژه اشاره کرد.

اخلاقی مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه شوشتر در این نشست برخی از خصوصیات اخلاقی شهید مدافع حرم مجید محمدی را بیان کرده و افزود: شهید مجید محمدی از شهدای نهضت استادی بسیج است که از سربازان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بود و او نیز به فیض شهادت نائل آمده و گلزار شهدای شوشتر میزبان پیکر مطهر این شهید بزرگوار است.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.