تبریک سازمان بسیج اساتید کشور به مناسبت هفته وحدت

ASATID1
در پیامی صورت گرفت؛

تبریک سازمان بسیج اساتید کشور به مناسبت هفته وحدت

سازمان بسیج اساتید، دانشگاه ها، مراکز عالی آموزشی و پژوهشی کشور در پیامی ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت محمد(ص) و رئیس مذهب شیعه امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت، از ملت‌ها و دولت‌های اسلامی درخواست کرد به رغم تلاش بی وقفه دشمنان قرآن و اسلام، در مسائل مربوط به جهان اسلام همسو حرکت کرده و به یکدیگر کمک کنند.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج اساتید کشور، سازمان بسیج اساتید، دانشگاه ها، مراکز عالی آموزشی و پژوهشی کشور در پیامی ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت ختمی مرتبت، رحمت للعالمین، محمد مصطفی(صلّی الله علیه وآله و سلّم) و رئیس مذهب شیعه امام جعفر صادق (علیه السّلام) و هفته وحدت، از ملت‌ها و دولت‌های اسلامی درخواست کرد به رغم تلاش بی وقفه دشمنان قرآن و اسلام، در مسائل مربوط به جهان اسلام همسو حرکت کرده و به یکدیگر کمک کنند.


متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

«وَأَطِيعُوا اللَّهَ وَرَسُولَهُ وَلَا تَنَازَعُوا فَتَفْشَلُوا وَتَذْهَبَ رِيحُكُمْ وَاصْبِرُوا إِنَّ اللَّهَ مَعَ الصَّابِرِينَ» انفال – 46

هفتۀ وحدت یادگار ارزشمند حضرت امام خمینی(رضوان‌الله‌علیه) است که همواره دغدغه اسلام و سرافرازی مسلمین را داشته و تاکید می کنند که «اگر مسلمین وحدت کلمه داشتند، امکان نداشت اجانب بر آن‌ها تسلط پیدا بکنند. این تفرقه در بین مسلمین است که باعث شده است که اجانب بر ما تسلط پیدا بکنند. این تفرقه مسلمین است که از اول با دست اشخاص جاهل تحقق پیدا کرد، و الآن هم ما گرفتار هستیم. واجب است بر همه مسلمین که با هم باشند.»
حضرت امام خامنه ای(مدظله‌العالی) نیز «حفاظت از هویت گران‌سنگ امت اسلامی را ضروری می دانند و با تأکید بر اهمیت وحدت اسلامی و تلاش‌های بدخواهان برای مخدوش کردن آن، تاکید دارند که موضوع امت اسلامی به هیچ وجه نباید فراموش شود.»
وحدت یک اصل قرآنی است که در زمان حاضر با توجه به دسیسه ها و وحشی گری های رژیم پلید صهیونیستی و دشمنان اسلام اهمیتی بیش از پیش یافته است و آغاز هفته وحدت و ایام سالروز ولادت با سعادت نبی اکرم(ص) فرصتی مغتنم برای تحقق این موضوع است. 
سازمان بسیج اساتید، دانشگاه ها، مراکز عالی آموزشی و پژوهشی کشور ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت ختمی مرتبت، رحمت للعالمین، محمد مصطفی(صلّی الله علیه وآله و سلّم) و رئیس مذهب شیعه امام جعفر صادق (علیه السّلام) و هفته وحدت، از ملت‌ها و دولت‌های اسلامی درخواست دارد به رغم تلاش بی وقفه دشمنان قرآن و اسلام، در مسائل مربوط به جهان اسلام همسو حرکت کرده و به یکدیگر کمک کنند.

سازمان بسیج اساتید کشور
26 شهریور 1403

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.