ضمیمه شماره (1) نشریه الکترونیکی بصائر منتشر شد

asatid
به همت معاونت تبیین و گفتمان‌سازی سازمان بسیج اساتید کشور؛

ضمیمه شماره (1) نشریه الکترونیکی بصائر منتشر شد

ضمیمه شماره ( 1 ) نشریه الکترونیکی بصائر با موضوع سیره و اصول حکمرانی رئیس جمهور شهید، با نگاه به سیره و شاخصه‌های رفتاری و الگوی حکمرانی منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج اساتید کشور، در بخشی از متن ضمیمه شماره (1) نشریه الکترونیکی بصائر آمده است:

وقوع سانحه هوایی در منطقه کوهستانی شمال غرب کشور و شهادت آیت الله رییسی و همراهانش ملت ایران را دغدار رییس جمهورمردمی و با کفایت،وزیر خارجه مجاهد و فعال، امام جمعه محبوب و معتبر تبریز ، استاندار انقلابی و متدین آذربایجان شرقی و دیگر همراهانشان کرد. 

هرچند این حادثه تلخ و ناگوار بود اما بار دیگر بوی شهادت در کشور شهیدپرور ایران طنین افکند و موج اتحاد و همدلی را بر محور ارزشهای انقلاب شکل داد. این واقعه بار دیگر به جهان نشان داد که ملت ایران برای خدمتگزاری که جهادگونه و انقلابی وار برای حل مشکلات مردم از تمام وجود مایه می گذارد، سنگ تمام می گذارند. لذا رهبر حکیم انقلاب اسلامی فرمودند:« ملت ما الحمدالله ملت ایستاده و بیداری است و اعتماد و توکل ما نیز به خدای متعال زیاد است و ان‌شاءالله ملت ایران از این حادثه سود خواهد برد.»

 یک منفعت آن ، تبلور همین اتحاد و همدلی است. اما منفعت حقیقی آنجاست که مولفه های توفیق  رییس جمهور شهید سرلوحه ای برای دولت های آینده قرار گیرد. 

در حقیقت ملت ایران عزادار رییس جمهوری شدند که ویژگی های او معرفی مکتب حکمرانی در نظام ولایی، آن هم در منصب یک رییس جمهور طراز انقلاب است. از این رو در این نگاره بر آنیم با تکیه بر منویات مقام معظم رهبری و توفیقاتی که رییس جمهور شهید در این مدت کوتاه به دست آورد؛ مکتب رییس جمهور طراز را به عنوان یک ملاک و معیار معرفی کنیم چرا که این مکتب می تواند شاخصه انتخاب رییس جمهور اصلح در دوره های بعدی را در پیش روی همگان قرار دهد.

متن کامل این شمارها در لینک زیر آمده است:
https://basijasatid.ir/node/84520

انتهای پیام/ 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.