انتشار کتب تألیفی و ترجمه‌ای در حوزه رشته‌‌های علوم انسانی و میان رشته‌ای

asatid
معاون علمی و پژوهشی سازمان بسیج اساتید کشور خبر داد: 

انتشار کتب تألیفی و ترجمه‌ای در حوزه رشته‌‌های علوم انسانی و میان رشته‌ای

معاون علمی و پژوهشی سازمان بسیج اساتید کشور از انتشار کتب تألیفی و ترجمه‌ای در حوزه رشته‌‌های علوم انسانی و میان رشته‌ای خبر داد. 

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج اساتید کشور،وحید آرایی معاون علمی و پژوهشی سازمان بسیج اساتید کشور و مدیر گروه تخصصی سیاست پژوهی تحول در علوم انسانی سازمان مطالعه و تدوین کتب دانشگاهی در علوم اسلامی و انسانی (سمت) گفت: با رویکرد میان رشته‌ای و سیاست پژوهی و مسأله محوری در علوم انسانی، کلیه استادان دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی سراسر کشور می توانند کتاب‌های تألیفی و ترجمه‌ای خود در رشته‌های مختلف علوم انسانی و همچنین حوزه های میان رشته ای را برای بررسی، ارزیابی و انتشار به پست الکترونیکی گروه به نشانی pth.samt1401@gmail.com ارسال نمایند.

آرایی تأکید کرد: لازم است مراکز استانی و دفاتر هماهنگی بسیج اساتید اطلاع رسانی گسترده به کلیه دانشگاه‌های آن استان برای ارسال فایل کتاب به ایمیل گروه از سوی اساتید و پژوهشگران محترم داشته باشند . این امکان وجود خواهد داشت که کتب به صورت مشترک از سوی انتشارات سازمان بسیج اساتید کشور و انتشارات سمت نیز منتشر شود.

عضو شورای پژوهش و فناوری دانشگاه فنی و حرفه ای کشور در پایان گفت: انتشارات سمت با رویکرد دانشگاهی و مبتنی بر اسناد بالادستی علمی کشور، دارای امتیاز علمی بالا در میان سایر انتشارات دانشگاهی است‌ و این بستر و ظرفیت مناسبی برای اساتید محترم جهت انتشار آثار علمی را فراهم کرده است.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.