دیدار معاون علمی و پژوهشی سازمان بسیج اساتید کشور با نماینده ولی فقيه در استان ایلام

asatid

دیدار معاون علمی و پژوهشی سازمان بسیج اساتید کشور با نماینده ولی فقيه در استان ایلام

دکتر آرایی در دیدار با نماینده ولی فقيه در استان ایلام شبهه افکنی در مبانی نظام اسلامی، خدشه دار کردن ارزش ها و ارزش دهی به ضد ارزش ها، فرهنگ زدایی و تغییر سبک زندگی، تطهیر استبداد و استعمار، تحقیر داشته ها و ناامید سازی و القای عدم خودباوری از جمله تلاش هایی است که دشمن با هدف تحریف حقایق دنبال می کند.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج اساتید کشور، دکتر وحید آرایی معاون علمی و پژوهشی سازمان بسیج اساتید کشور به مراه هیأت رئیسه سازمان بسیج اساتید استان ایلام با حجت الاسلام و المسلمین دکتر کریمی تبار نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان ایلام دیدار کردند. 

در ابتدای این دیدار، معاون علمی و پژوهشی سازمان بسیج اساتید کشور، عرصه جهاد تبیین را سنگر جدید جنگ با دشمن دانست و گفت: دشمنان در بیش از چهار دهه جنگ تحمیلی، ترور، خرابکاری، تحریم و تهدید نتوانستند به اهداف خود برسند و امروز جنگ شناختی برای تأثیرگذاری بر ذهن، اندیشه، باور  با هدف تغییر نگرش را در پیش گرفتند. 

دکتر آرایی عنوان کرد: شبهه افکنی در مبانی نظام اسلامی، خدشه دار کردن ارزش ها و ارزش دهی به ضد ارزش ها، فرهنگ زدایی و تغییر سبک زندگی، تطهیر استبداد و استعمار، تحقیر داشته ها و ناامید سازی و القای عدم خودباوری از جمله تلاش هایی است که دشمن با هدف تحریف حقایق دنبال می کند.

آرایی

معاون علمی و پژوهشی سازمان بسیج اساتید کشور تأکید کرد: بسیج اساتید جهاد تببین و جهاد علمی را دو رسالت اصلی خود برای آگاهی بخشی و روشنگری، شبهات زدایی و پاسخگویی به نیازهای اجتماعی می داند و خوشبختانه جهادگران تبیین، کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره، راهیان علم، پیشرفت و فناوری، اندیشکده های مسأله محور، گروه های رصد و پایش از جمله اقدامات مهمی است که سازمان بسیج اساتید کشور در سطح ملی، استانی و شهرستان انجام می دهد. 

در ادامه این جلسه، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر کریمی تبار نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان ایلام به تبیین نقش و جایگاه بسیج اساتید و استاد بسیجی برای تبیین حقایق، مطالبه گری و نیز انجام پژوهش های علمی مسأله محور برای کمک به مدیران دستگاه های اجرایی در سطح کشور و استان ها پرداخت و ظرفیت های توسعه ای استان ایلام را بیان کرد.

انتهای پیام/

 

روابط عمومی بسیج اساتید ایلام

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.