اساتید تراز انقلاب برآورد دقیقی از وضع جامعه دارند

asatid
معاون تربیت و آموزش سازمان بسیج اساتید كشور:

اساتید تراز انقلاب برآورد دقیقی از وضع جامعه دارند

مراد زاده با بیان اینكه استاد تراز انقلاب برآورد صحیح و درك عمیقی از وضع موجود دارد گففت: بسیج اساتید برآورد صحیح و واقع بینانه‌ای به جامعه ارائه می‌دهد تا افراد دچار اشتباه محاسباتی نشوند.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج اساتید کشور، دكتر علی مراد زاده معاون تربیت و آموزش سازمان بسیج اساتید كشور در مصاحبه با برنامه «گفتگوی علمی» رادیو گفت وگو اظهار كرد: آموزش یكی از اركان اصلی پیشرفت و توسعه كشور و ماندگار نهضت‌ها و حكومت‌های دینی است و در همین راستا، سازمان بسج اساتید یكی از اولویت‌های كلیدی خود را پرداختن به آموزش و تربیت و پرورش می‌داند.

وی افزود: بخشی از شاخصه‌های استاد تراز انقلاب اسلامی، شاخص‌های فكری و ایمانی و بخشی هم روشی و رفتاری است و قطعاً استادی كه در تراز انقلاب اسلامی باشد باید از حیث بینش و نگرش و معرفت تابلوی معارف انقلاب اسلامی باشد.

معاون تربیت و آموزش سازمان بسیج اساتید كشور گفت: رفتار یك استاد بسیجی در تراز انقلاب اسلامی مسلماً روشی معقول و مشروع و مقبول و اثرگذار و سازنده است و از طرفی كنش گری استاد بسیجی باید منطبق بر منویات رهبر و مقتدای او باشد.

مراد زاده اضافه كرد: یكی از شاخصه‌های دیگر استاد بسیجی در تراز انقلاب اسلامی، مرز بندی بین دوست و دشمن و خودی و غیرخودی و در امان بودن از خطر تحریف و فریب است.

این مقام مسئول سطح بندی آموزش‌ها را یكی از برنامه‌های سازمان بسیج اساتید عنوان كرد و گفت: سازمان بسیج اساتید دوره‌های آموزشی متمركز را با هدف دانش افزایی و توان افزایی و معمولاً هم در مشهد مقدس برگزار می‌كند. همچنین آموزش‌های منطقه‌ای در استان‌های همجوار و آموزش‌های استانی در مركز استان و كانون‌های دانشگاهی ارائه می‌شود.

وی اظهار كرد: ما در برنامه‌های آموزش حضوری و غیرحضوری و چند رسانه‌ای با طیف گوناگونی از اساتید با رشته‌های تخصصی متفاوت و همچنین اساتید جوان مواجه هستیم و از این رو دوره‌های آموزشی را متناسب با خود اساتید برگزار می‌كنیم.

معاون تربیت و آموزش سازمان بسیج اساتید كشور به بیانات مقام معظم رهبری در زمینه علم و دانش اشاره و بیان كرد: حكیم فرزانه انقلاب اسلامی می‌فرمایند: «انقلاب به آن عظمت در سایه معرفت آموزی به دست آمد. همیشه كسانی كه راه‌ها را باز می‌كنند و مانع‌ها را برمی دارند و دیگران به دنبال آنها حركت می‌كنند گروه زبده‌ای هستند كه سلاح عمده آنها معرفت است و می‌دانند چه می‌خواهند و همین دانستن، عزم راسخ را به آنها می‌دهد.»

مراد زاده با اشاره به برگزاری نشست‌های معرفتی صالحین بسیج اساتید در كانون‌های دانشگاهی گفت: این نشست‌ها گفتگو محور هستند و استاد راهنما و افراد با هم درمورد موضوعات مشخص گفتگو می‌كنند. علاوه بر این نشست‌ها، آموزش اندیشه ورزی هم ارائه می‌شود.

وی با بیان اینكه اردوهای راهیان علم و فناوری در راستای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برگزار می‌شود افزود: بازدید اساتید از دستاوردهای علمی و فناوری كشورمان تأثیر بسزایی در افزایش خودباوری و روحیه علمی آن‌ها داشته و دارد.

معاون تربیت و آموزش سازمان بسیج اساتید كشور تصریح كرد: استاد تراز انقلاب برآورد صحیح و درك عمیقی از وضع موجود دارد و در شرایط بی ثباتی جهان خیلی مهم است كه راه‌های حركت از وضع موجود به وضع مطلوب را به درستی درك كنیم از این رو بسیج اساتید برآورد صحیح و واقع بینانه‌ای ارائه می‌دهد تا افراد دچار اشتباه محاسباتی نشوند.

خبرنگار : مژگان مهدوی

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.