حمایت مالی بسیج اساتید از رساله‌ها و پایان نامه‌های دانشجویی

asatid
معاون علمی و پژوهشی سازمان بسیج اساتید کشور خبر داد: 

حمایت مالی بسیج اساتید از رساله‌ها و پایان نامه‌های دانشجویی

وحید آرایی: در راستای نیل به دانشگاه مسأله محور، یکی از برنامه های مصوب معاونت علمی و پژوهشی بسیج اساتید کشور، حمایت مالی از رساله‌ها و پایان نامه‌های دانشجویی در رشته‌های علوم انسانی و هنر، علوم پایه و کشاورزی و علوم فنی و مهندسی است که در صدد حل مسائل و نیازهای کشور در حوزه های مختلف است.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج اساتید کشور، دکتر وحید آرایی معاون علمی و پژوهشی سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور گفت: هدایت رساله‌های دکتری و پایان نامه‌های کارشناسی ارشد دانشجویان به سمت مسائل و نیازهای نظام حکمرانی و جامعه جزو ضرورت‌های فعلی نظام آموزش عالی است. 

 آرایی عنوان کرد: در راستای نیل به دانشگاه مسأله محور، یکی از برنامه های مصوب معاونت علمی و پژوهشی سازمان بسیج اساتید کشور، حمایت مالی از رساله‌ها و پایان نامه‌های دانشجویی در رشته‌های علوم انسانی و هنر، علوم پایه و کشاورزی و علوم فنی و مهندسی می باشد که در صدد حل مسائل و نیازهای کشور در حوزه‌های مختلف است.

عضو اتاق فکر سیاستگذاری علم وزارت علوم،  تحقیقات و فناوری تأکید کرد: امروز نیاز به دانش کاربردی و معطوف به حل مسأله داریم و در این جهت از کار علمی مسأله محور دانشجویان عزیز و دغدغه مند حمایت می کنیم. 

معاون علمی و پژوهشی سازمان بسیج اساتید کشور در پایان گفت: دانشجویان می‌توانند پروپوزال‌های مصوب و یا رساله‌ها و پایان نامه‌های خود در سال جاری را از طریق کانون بسیج اساتید دانشگاه متبوع به سازمان بسیج اساتید استان ارسال نمایند تا پس از اعلام استان به معاونت پژوهش و فناوری سازمان، نسبت به بررسی و طی فرایند حمایت مالی اقدام شود‌.

انتهای پیام/

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.