نشست شورای انتشارات سازمان بسیج اساتید برگزار شد

asatid
برای نخستین بار در سال جدید؛

نشست شورای انتشارات سازمان بسیج اساتید برگزار شد

در نشست شورای انتشارات سازمان بسیج اساتید موضوعاتی چون ایران قوی، جنگ ترکیبی، جنگ شناختی، جهاد تبیین و بسیاری از موضوعات مورد نیاز در کشور، در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج اساتید کشور، نخستین جلسه شورای انتشارات در سال جدید صبح امروز و با حضور دکتر محمدرضا ابن الدین جانشین سازمان بسیج اساتید در سالن شهید شهریاری این سازمان برگزار شد.

این جلسه که با حضور جمعی از معاونین سازمان برگزار شد، با ارائه گزارشی از سوی وحید آرایی معاون علمی و پژوهشی سازمان بسیج اساتید و دبیر شورای انتشارات سازمان همراه بود.

ابن الدین طی سخنانی در این نشست تاکید کرد: ما رویکرد مساله محوری داریم که باید در تمام ارکان سازمان ساری و جاری باشد. در حوزه انتشارات نیز همینطور است.

توجه به موضوعاتی مانند ایران قوی، جنگ ترکیبی، جنگ شناختی، جهاد تبیین و بسیاری از موضوعات مورد نیاز در کشور، در دستور کار این نشست قرار گرفت که متناسب با این رویکردها برای انتشار کتب در آینده اقدام خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.