جهاد علمی راه حل بخشی از مشکلات و چالش‌های امروز کشور است

asatid
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها:

جهاد علمی راه حل بخشی از مشکلات و چالش‌های امروز کشور است

حجت‌الاسلام رستمی گفت: باید با شناخت عرصه و نیاز‌ها وارد میدان شویم و جهاد علمی بخشی از مشکلات و چالش‌هایی که با آن روبرو هستیم را برطرف کنیم.


به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج اساتید کشور، حجت‌الاسلام «مصطفی رستمی» رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها صبح امروز (چهارشنبه) در مراسمی که دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد، با اشاره به اینکه باید با بازخوانی وصیت‌نامه شهدا جهت‌ها را به درستی انتخاب کنیم، اظهار داشت: شهید چمران شخصیتی است که جهت علمی و معرفتی دارد و می‌توانند الگویی برای اساتید ما باشد.

حجت‌الاسلام رستمی گفت: امروز اهدافی داریم که باید با شتاب و جهش علمی به آن‌ها برسیم و چالش‌هایی که وجود دارد را برطرف کنیم.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری گفت: باید با شناخت عرصه و نیاز‌ها وارد میدان شویم و جهاد علمی بخشی از مشکلات و چالش‌هایی که با آن روبرو هستیم را برطرف کنیم.

وی گفت: انتظار از بسیج اساتید این است عالی‌ترین جهاد علمی را به کار ببرند و همه ظرفیت‌ها را برای رسیدن به قله‌های پیشرفت جهت دهند.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.