بوشهر محل تولد دلاوران مردانی است که درطول ۸ سال دفاع مقدس حیات اسلام و ایران را بقا بخشیدند

asatid
رئیس سازمان بسیج اساتید کشور در دانشگاه خلیج فارس:

بوشهر محل تولد دلاوران مردانی است که درطول ۸ سال دفاع مقدس حیات اسلام و ایران را بقا بخشیدند

مردانی گفت: روشنفکران غربی سعی دارند اسلام را مخالف با علم ودانش قلمداد کنند اما خیل دانشمندان ایران این ادعا را رد کرده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج اساتید کشور، محمدرضا مردانی در دانشگاه خلیج فارس تصریح کرد: به جوانان عزیز توصیه می‌کنم وصیت نامه شهیدان را بخوانند. شهیدان پایه‌های مقاومت را پایه ریزی کردند و این بی‌وفایی است که آنها را نشناسیم.

وی افزود: به گواه تاریخ، مقاومت و بیداری اسلامی همیشه با خاک و خون ایرانیان آمیخته بوده است. از سلمان فارسی و کیان ایرانی گرفته تا میرزا کوچک خان و رئیسعلی دلواری و تا سردار بزرگ محور مقاومت سردار سلیمانی، ملت ایران هیچگاه خالی از غیورمردان و مجاهدین مبرز در مقابله با دستگاه های ظلم و جور منطقه ای و فرا منطقه ای نبوده است.

مردانی گفت: مذهبیون و انقلابیون مدافعان واقعی ملت‌های مسلمان در بزنگاه های تاریخی اند.

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور عنوان کرد:فلسطین و دفاع از ملت مظلوم فلسطین یکی از مهمترین معیارهای قضاوت ماست. در دنیای معاصرِ جهان اسلام که شقی ترین دشمنان اسلام و انسانیت، جگرگوشه و به تعبیر زیبای امام خمینی "پاره تن اسلام" را به اسارات گرفته اند حمایت از ملت مظلوم فلسطین مهمترین شاخصه برای شناخت میزان واقعی و اصیل بودن نهضت ها و جریان های داعیه دار سیاسی در کشورهای جهان اسلام است.

وی افزود: اگر حزب الله لبنان نبود کدام دسته و یا گروه لبنانی می‌توانست در مقابل قدرت اسراییل مقاومت کند ؟ 

این استاد دانشگاه با تاکید بر نقش اسلام در حفظ اتحاد کشورهای منطقه خاطرنشان کرد: هیچ عاملی به اندازه اسلام در حفظ اتحاد کشورهای منطقه موفق نبوده است و درواقع پیشگامان اندیشه دفاعی مقاومت و مبارزه با استعمار، عالمان دین بودند .

مردانی گفت: روشنفکران غربی سعی دارند اسلام را مخالف با علم ودانش قلمداد کنند اما خیل دانشمندان ایران این ادعا را رد کرده است.

این استاد دانشگاه در ادامه افزود:  امروز جوان فلسطینی بجای پرتاب سنگ با موشک دوش پرتاب در حال مقاومت می‌باشد . باید مراقب باشیم تا در هیاهوی نبرد سخت، دشمن پاتک خودرا بر ما تحمیل نکند .

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.