دانشگاهیان موظفند مکتب شهید سلیمانی را توسعه دهند

asatid
انبیاء:

دانشگاهیان موظفند مکتب شهید سلیمانی را توسعه دهند

منصور انبیاء رئیس دانشگاه علم و صنعت گفت: مجموعه خصایص اخلاقی شهید سردار سلیمانی موجب شد تا مکتبی با نام ایشان شکل بگیرد و ما دانشگاهیان وظیفه داریم با توسعه این مکتب، دِین خود را نسبت به شخصیت این شهید بزرگوار ادا کنیم.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج (ناب)، منصور انبیاء رئیس دانشگاه علم و صنعت که در مراسم سومین سالگرد شهید سلیمانی در دانشگاه علم و صنعت سخن می‌گفت، افزود: اگر بگوییم مردم در جهاد اکبر سهم دارند، سهم اساتید و دانشگاه ها در این عرصه سنگین تر است.

وی بیان کرد:: برخی صاحب نظران معتقدند شخصیتی مثل شهید سلیمانی شاید دیگر تکرار نشود و هیچ تضمینی نیست؛ بنابراین برگزاری اینگونه مراسم برای قدرشناسی و تکریم سردار سلیمانی در نوع خود خوب است اما در تراز چنین شخصیتی نیست. وقتی به کلام رهبر معظم انقلاب درباره این شخصیت توجه می کنیم، هر آنچه صفات نیکو مانند نوعدوستی، مدیریت و ولایت مداری را درباره این شخصیت می بینیم. سردار سلیمانی از نظر ولایت مداری یکی از ممتازترین و ولایت مدارترین افراد در جامعه بود.

رئیس دانشگاه علم و صنعت ادامه داد: شاید بهتر این بود که برای بررسی پیرامون ابعاد شخصیتی و ممتاز سردار شهید سلیمانی یک کنگره در کشور شکل می‌گرفت تا دانشگاهیان و دانشمندان، ابعاد وجودی این شهید و شخصیت بزرگ را به طور علمی رمزگشایی می کردند که اگر می گوییم ولایت‌مدار و مدیر و نوعدوست بر چه اساس است.

آمادگی دانشگاه علم و صنعت برای برگزاری کنگره شهید سلیمانی در سطح بین‌المللی

انبیاء گفت: من به عنوان رئیس دانشگاه علم و صنعت ایران اعلام می کنم که این دانشگاه آمادگی دارد کنگره شهید سلیمانی را در سطح بین‌المللی برگزار کند و دانشکده مدیریت، اقتصاد و مهندسی پیشرفت در این راستا دبیرخانه کنگره را راه اندازی کند.

وی در ادامه به اغتشاشات چند ماه گذشته در دانشگاه ها اشاره کرد و اظهار داشت: دانشگاه علم و صنعت در حادثه ماه های اخیر از بسیاری از گزندها مصون بود و کمترین آسیب را دید و بیشترین آرامش را داشت. برخی بداخلاقی هایی که در بسیاری از دانشگاه های کشور اتفاق افتاد، در دانشگاه علم و صنعت با کمک مدیران انقلابی و اسلامی که در این دانشگاه در عرصه مدیریت بوده و در واقع از شاگردان مکتب شهید سلیمانی هستند، رخ نداد.

رئیس دانشگاه علم و صنعت گفت: با تاسف می گویم اتفاقی که در تعداد زیادی از دانشگاه ها افتاد مبنی بر این که مختلط وارد سلف دانشگاه شوند، همکاران من نگذاشتند در این دانشگاه رخ دهد و مانند یک دژ محکم مانع شدند. خیلی ها هم علاقه داشتند که از سردَر دانشگاه عکس و فیلم بگیرند و برای دوستان معاند خود بفرستند که این اتفاق هم هرگز نیفتاد.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.