سردار شکارچی: اگر در برابر اغتشاشگران کوتاه بیاییم خطر ورود داعش را فراهم می‌کنند

asatid
در مراسم سومین سالگرد شهید سلیمانی؛

سردار شکارچی: اگر در برابر اغتشاشگران کوتاه بیاییم خطر ورود داعش را فراهم می‌کنند

معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت: در برابر کسانی که اغتشاش می‌کنند، اگر کوتاه بیاییم خطر ورود امثال داعش به کشور را فراهم می‌کنند.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج (ناب)، سردار شکارچی، معاون و سخنگوی ارشد ستاد کل نیرو‌های مسلح در مراسم سومین سالگرد شهید سلیمانی که از سوی سازمان بسیج اساتید و در دانشگاه علم و صنعت برگزار شد، گفت: دشمن در همه توطئه‌ها شکست خورده و حتما در فتنه اخیر هم شکست خواهد خورد، شک نکنید. دشمن را در عرضه اخیر هم شکست خواهیم داد، چون ما دو تابلو جلوی خودمان داریم پیروزی یا شهادت. یا باید پیروز باشیم یا نباید باشیم. راهبرد دشمن این نیست. راهبرد دشمن این است که به محض اینکه متوجه نبودن بشود، تسلیم می‌شود. محاسبات دشمن، محاسبات غلطی است و این محاسبات برای کف میدان کارساز نیست برای همان فضای مجازی و رسانه‌ها خوب است.

وی بیان کرد: اگر حاج قاسم نبود داعش ایران و سایر کشور‌های اسلامی را ویران می‌کرد. در برابر کسانی که اغتشاش می‌کنند، اگر کوتاه بیاییم خطر ورود امثال داعش به کشور را فراهم می‌کنند.

شکارچی افزود: «أَشِدَّاء عَلَى الْکُفَّارِ» شامل اغتشاشگر و کسی که برای ورود داعش و منافقین به ایران و تجزیه ایران بسترسازی می‌کند، می‌شود.

معاون ستادکل نیرو‌های مسلح گفت: اگر حاج قاسم نبود داعش ایران و سایر کشور‌های اسلامی را ویران می‌کرد. در برابر کسانی که اغتشاش می‌کنند، اگر کوتاه بیاییم خطر ورود امثال داعش به کشور را فراهم می‌کنند.


وی افزود: نظام اسلامی حتی به اغتشاشگران هم فرصت داده که به راه بیایند و توبه کنند. برخلاف آنچه در فضای مجازی و ماهواره‌ها نمایش داده می‌شود، دشمنان ما خیلی ذلیل هستند.

سردار شکارچی ادامه داد: دشمن را در عرصه اخیر هم شکست خواهیم داد، چون ما دو تابلو جلوی خودمان داریم که شامل پیروزی یا شهادت است.

سخنگوی ستادکل نیرو‌های مسلح، گفت: محاسبات دشمن، محاسبات غلطی است و این محاسبات برای کف میدان کارساز نیست برای همان فضای مجازی و رسانه‌ها خوب است.

همچنین منصور انبیاء رئیس دانشگاه علم و صنعت نیز در این مراسم، گفت: این دانشگاه آمادگی دارد کنگره بزرگ شهید سردار سلیمانی را در سطح بین‌المللی و ملی آغاز کند.

رئیس دانشگاه علم و صنعت تصریح کرد: شاید بهتر این باشد برای بررسی پیرامون ابعاد شخصیتی این شهید بزرگ و ممتاز یک کنگره‌ای در کشور شکل می‌گرفت که دانشگاهیان و دانشمندان ابعاد وجودی این شهید بزرگ را به طور علمی رمزگشایی می‌کردند.

انتهای پیام/

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.