لیبرالیسم سکولار غربی ناتوان ازتامین نیازهای حقیقی بشر است

asatid
معاون تربیت و آموزش سازمان بسیج اساتید کشور:

لیبرالیسم سکولار غربی ناتوان ازتامین نیازهای حقیقی بشر است

نشست معرفی و بصیرتی حلقه صادقین سازمان بسیج اساتید با ارائه بحث صراط مستقیم در قرآن کریم، توسط علی مرادزاده معاون تربیت و آموزش سازمان برگزار شد.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج (ناب)، نشست معرفتی حلقه صادقین سازمان بسیج اساتید  روز چهارشنبه ۲۵ آبان  با حضور کارکنان این سازمان برگزار شد.

 مرادزاده در این نشست با طرح موضوع صراط مستقیم به معنای تنها راه مطمئن رسیدن به خداوند متعال اظهار داشت: مسئله صراط مستقیم در گفتمان و ادبیات دینی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، چرا که عاقبت و سرنوشت حقیقی انسان در گرو آن است.


وی مسئله پلورالیسم و کثرت گرایی دینی و مذهبی که همه راهها و تفکرات را برحق می شمارد از شاخصه‌های لیبرالیسم سکولار غربی دانست و گفت این دیدگاه  حیث معرفتی و از حیث رفتاری و عقلانی نتوانسته نیازها و خواسته‌های حقیقی بشر را تامین نماید.


معاون تربیت و آموزش سازمان بسیج اساتید کشور افزود: قرآن کریم، اسلام و دین حق، پیامبر اکرم و پیشوایان دین، راه خدا، نیکوکاری و راهی که اعوجاج و تخلف ندارد از مصادیق صراط مستقیم ذکر شده است و 
مواردی چون راه ابلیس، شرک، انکار آخرت، ظلم و فساد و امثال آن نیز به منزله گمراهی از صراط مستقیم تلقی می‌شوند.

مرادزاده راهکار پیروی از صراط مستقیم را اراده انسان بر نزدیکی به خدا، کسب فضایل معنوی، پیروی از سیره و سنت پیامبر اکرم و پیشوایان دین و نظایر آن عنوان کرد.

انتهای پیام/

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.