جنگ شناختی؛ جنگی است که در سرزمین فکر و اندیشه انجام می‌شود

asatid
در نشست تخصصی معاونت تربیت و آموزش مطرح شد:

جنگ شناختی؛ جنگی است که در سرزمین فکر و اندیشه انجام می‌شود

مرادزاده: جنگ شناختی؛ جنگی است که در سرزمین فکر و اندیشه انجام می شود و دشمن برای تسخیر جغرافیای ذهن جامعه هدف از همه ظرفیت‌ها و فرصت‌های خود استفاده می‌کند

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات اجتماعی سازمان بسیج اساتید کشور، نشست تخصصی جنگ شناختی با سخنرانی علی مرادزاده معاون تربیت و آموزش سازمان بسیج اساتید کشور و با حضور معاون تربیت و آموزش و مسئولین تربیت و آموزش کانون‌های دانشگاهی تهران بزرگ ، روز سه شنبه 17 آبان با موضوع جنگ شناختی و راههای مواجهه با آن برگزار شد.

علی مرادزاده در این نشست گفت: جنگ شناختی از سوی جبهه استکبار جهانی علیه مکتب اسلام و نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران تحمیل شده است. جنگ شناختی؛ جنگی است که در سرزمین فکر و اندیشه انجام می شود و دشمن برای تسخیر جغرافیای ذهن جامعه هدف از همه ظرفیت‌ها و فرصت‌های خود استفاده می‌کند. هدف دشمن تغییر هویت (دینی، ملی و انقلابی)، تغییر ذهنیت، تغییر برآوردها از وضع موجود و وضع مطلوب، تغییر رفتار و کنش‌گری جامعه هدف بالاخص جوانان و نخبگان است.

وی افزود: راهبرد جنگ شناختی عبارت است از تسلیم سازی نظام سیاسی، تجزیه ایران، ایجاد بحران مشروعیت و مقبولیت در جمهوری اسلامی است.

مرادزاده راهکار دشمنان را ذائقه سازی، دستکاری ذهن مخاطب، تحریک جوانان و نخبگان به چالشگری با مکتب و نظام سیاسی عنوان کرد و ادامه داد: این رفتار دشمن معمولا با ناامید سازی و تحریف و انحراف همراه است. روش دشمن در این مقطع بی ثبات سازی و ایجاد هرج و مرج است.

در این نشست شرکت کنندگان ضمن بیان پرسش‌ها به تبادل نظر پرداختند.

انتهای پیام/

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.