نشست هم اندیشی معاونین پژوهش و فناوری مراکز استانی و مدیران اندیشگاهی برگزار شد

asatid

نشست هم اندیشی معاونین پژوهش و فناوری مراکز استانی و مدیران اندیشگاهی برگزار شد

در نشست دوره‌ای هم اندیشی معاونین پژوهش و فناوری و مدیران اندیشگاه سیاست پژوهی و راهبردنگاری بسیج اساتید سراسر کشور، برنامه‌های سال جاری سازمان در حوزه پژوهش و فناوری بررسی شد.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج (ناب)، نشست دوره‌ای هم اندیشی معاونین پژوهش و فناوری و مدیران اندیشگاه سیاست پژوهی و راهبردنگاری بسیج اساتید سراسر کشور به صورت مجازی و با حضور وحید آرایی معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید کشور برگزار شد.

در ابتدای این نشست، آرایی با اشاره به برنامه‌های سال جاری سازمان در حوزه پژوهش و فناوری گفت: اقدامات و فعالیت های خوبی در راستای اجرای برنامه های اولویت دار صورت گرفت لیکن کافی نیست و باید با جدیت و استمرار  و با رویکرد جهادی به کار علمی مسأله محور پرداخت.

ایشان در ادامه گفت: همه برنامه‌های علمی، پژوهشی و فناوری سازمان باید در جهت نیازهای اساسی کشور و جامعه با نگاه کمک به دستگاه های اجرایی برای حل مسایل است.

در پایان این نشست، تعدادی از معاونین و مدیران استانی به بیان گزارش اقدامات و فعالیت‌های حوزه پژوهش و فناوری پرداختند.

انتهای پیام/

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.