سال‌های مجاهدت خاموش آزادگان در اسارت‌از جمله مقاطع فراموش نشدنی تاریخ پرشکوه ماست

asatid

سال‌های مجاهدت خاموش آزادگان در اسارت‌از جمله مقاطع فراموش نشدنی تاریخ پرشکوه ماست

نهضت استادی بسیج در پیامی فرارسیدن 26 مردادماه سالروز بازگشت آزادگان به آغوش وطن را گرامی داشت.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج (ناب)، در متن این پیام آمده است:

۲۶ مرداد ماه  سـالروز بازگشت آزادگان غیور و سرافراز و اسطوره‌های صبر و استقامت در دفاع از انقلاب اسلامی است. آن‌ها که استقامت و پایمردی را در دوران اسارتشان با تکیه بر ایمان الهی معنا کردند.

به فرموده مقام معظم رهبری سال‌های مجاهدت خاموش آزادگان در اسارت‌گاه‌های عراق از جمله مقاطع فراموش نشدنی تاریخ پرشکوه ماست. لحظه لحظه آن روزها و شب‌های فراموش نشدنی سرشار از درس و خاطره ها و افتخار است. شهیدان مظلومی که در آن دوران پرمرارت جان باختند در شمار سرافرازترین شهدای جنک تحمیلی قرار دارند و یاد گرامی عالم مجاهد بزرگوار مرحوم حجت الاسلام آقای سید علی اکبر ابوترابی که اردوگاه های اسارت را به مدرسه بزرگی از تقوا و آگاهی و استقامت تبدیل کرده بود همواره در چشم ملت ایران گرامی و پایدار است.

نهضت استادی بسیج ضمن گرامیداشت غیورمردی‌های  آزادگان سرافراز میهن و بزرگداشت سالروز بازگشت آزادگان به آغوش میهن اسلامی، رجاء واثق دارد ملت غیور ایران از این گنجینه پربار همچون ذخیره فرهنگی برای تقویت ایمان، مقاومت و امید برای نسل‌های آینده بهره گیرد.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.