تقدیر رئیس سازمان بسیج اساتید کشور از معاون اقتصادی سپاه پاسدارن

asatid
صبح امروز صورت گرفت؛

تقدیر رئیس سازمان بسیج اساتید کشور از معاون اقتصادی سپاه پاسدارن

محمدرضا مردانی با صدور پیامی از حسن تدبیر و همت مجید خراسانی معاون اقتصادی سپاه پاسدارن در راهبری سازمانی و انجام بهینه امور و حمایت بی ‏شائبه از اقشار بسیجو اتخاذ تصمیم‌های انقلابی در جهت رفع موانع و حل مسائل و مشکلات این شجره طیبه تقدیر کرد.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج (ناب)، در متن این پیام تقدیر آمده است:

برادر بسیجی سردار مجید خراسانی

معاون محترم اقتصادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

 با احترام و تبریک دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیر به محضر آن سردار بسیجی؛ یقیناً تلاش در جهت بالندگی شجره طیبه بسیج، نصیب کسانی می‏شود که قلبشان برای اسلام و ایران عزیز و تداوم راه سرخ شهیدان گرانقدر این نظام می‏تپد منتظرانی که منویات رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله العظمی امام‏ خامنه‌‏ای(مدظله‏العالی) را برای پاسداری از دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی و فراهم شدن بستر ظهور حضرت بقیه الله الاعظم(عج) سرلوحه خویش قرار داده‏اند؛ بر این اساس سوابق تلاش‌ها و مجاهدات ارزنده جنابعالی در این راستا ستودنی است.

حسن تدبیر و همت وثیق جناب عالی در راهبری سازمانی و انجام بهینه امور و حمایت بی ‏شائبه از اقشار بسیج خصوصاً سازمان بسیج اساتید کشور و اتخاذ تصمیمات انقلابی در جهت رفع موانع و حل مسائل و مشکلات این شجره طیبه از مهمترین ویژگی‌های دوران پرافتخار ایفای نقش جنابعالی در جایگاه معاونت هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین بوده و صدقه جاریه‏‌ای برای جنابعالی خواهد بود.

به همین مناسبت و به فرموده « من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق» اینجانب وظیفه خود می‌دانم تا از طرف خود و جامعه استادی بسیج مراتب سپاس و قدردانی از زحمات و تلاش‌های صادقانه آن برادر عزیز را اعلام نمایم.

دوام توفیقات آن سردار ارجمند را در پرتو عنایات الهی، تحت توجهات حضرت ولی عصر(عج) و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری امام خامنه ای (مدظله‏‌العالی)  از درگاه ایزد منان مسألت می نمایم.

 

محمدرضا مردانی

رئیس سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌ها

مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور

 

 

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.