امروز دشمن از همه‌ی حربه‌ها برای ضربه زدن به فرهنگ حجاب و عفاف استفاده می‌کند

asatid
رئیس سازمان بسیج اساتید کشور:

امروز دشمن از همه‌ی حربه‌ها برای ضربه زدن به فرهنگ حجاب و عفاف استفاده می‌کند

محمدرضا مردانی: یکی از ابزارهای اصلی دشمن برای ضربه زدن به هویت ایرانی و اسلامی ما به ویژه فرهنگ عفاف و حجاب، فضای مجازی است.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج (ناب)، محمدرضا مردانی رئیس سازمان بسیج اساتید کشور، عصر دیروز در حاشیه ششمین اجلاس سراسری مسئولین و جانشینان سازمان بسیج اساتید کشور و به مناسبت روز حجاب و عفاف، عنوان کرد:  در روز ۲۱اُم تیرماه ۱۳۱۴ مردمی مجاهد در مسجد گوهرشاد و در پناه شاه خراسان در مخالفت با غرب‌زدگی رضا شاه، دلیرانه و مظلومانه جان سپردند ولی تن به البسه و فرهنگ وارداتی غرب نسپردند. همین حادثه به تنهایی گواه آن است که دشمنی غرب با فرهنگ ایرانی و اسلامی ما نه با شروع انقلاب اسلامی که از سالها قبل از آن شروع شده بود.


وی افزود: این دشمنی امروزه با شدتی بیشتر از آن زمان در جریان است، فقط ابزارهای آن تغییر کرده است. امروز دشمن از همه‌ی حربه ها برای ضربه زدن به فرهنگ حجاب و عفاف استفاده می‌کند. اینکه بازار ما مشحون شده از لباس های مبتذل و کم پوشش، تصادفی نیست. دشمن برای از بین فرهنگ عفاف و حجاب پازل های زیادی را کنار یکدیگر چیده است. عده ای مزدور با طرح شبهات در فضای مجازی و رسانه های بیگانه وظیفه‌ی ضربه زدن به فلسفه حجاب را برعهده دارند، عده ای لمپن وظیفه‌ی سردستگی و ایجاد کمپین های ضد حجاب و عفاف را انجام میدهند، عده ای از آن سوی مرزها و این سوی مرزها وظیفه ی تغذیه بازار با لباسهای مبتذل را بر عهده دارند، عده ای وظیفه‌ی تبلیغ و ترویج این پوشش ها را انجام ‌میدهند و و و....

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور گفت: به نظر بنده در این میان یکی از ابزارهای اصلی دشمن برای ضربه  زدن به هویت ایرانی و اسلامی ما به ویژه فرهنگ عفاف و حجاب، فضای مجازی است، فضای مجازی‌ای که با بی تدبیری دولت های گذشته عامدانه و‌ یا قاصرانه ولنگار و بی ضابطه مانده. برای ‌کودک و‌ نوجوان و جوان ما دشمن برنامه دارد. یکی از این برنامه ها از بین بردن عفاف و حیا در نسل جوان ما به واسطه همین فضای بی در و پیکر مجازی است.
مردانی ادامه داد: جوانان انقلابی ما باید بر فضای حقیقی و‌ مجازی کشور مسلط باشند و این امر هم نیازمند وضع‌ و اجرای ضوابط و قوانین ( مدیریت فضای مجازی) است و هم نیازمند افزایش کمیت و‌ کیفیت اقدامات و تولیدات نیروهای انقلابی. بحمدالله جوانان انقلابی ما بیکار ننشسته اند... شما ببینید همین سرود «سلام فرمانده» چه موج عظیمی از دلبستگی به آرمان‌های اسلام و انقلاب را در دل کودکان و‌ نوجوانان ما ایجاد نمود؟؟


این استاد دانشگاه با اشاره به برکات کار مجاهدانه و جهادی بیان کرد: ما هر جا که‌ مجاهدانه و با نیت خالص وارد شدیم خدا هم به کار ما برکت داد. به نظر بنده با کار جهادی و‌ با اتکاء به نیروی انسانی خلاق و خوش فکر میتوان وضعیت حجاب و عفاف در سطح جامعه را به شرایطی بسیار مطلوب‌تر و متعالی رساند،  ان شاءالله.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.