دیدار معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید کشور با فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان

asatid

دیدار معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید کشور با فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان

وحید آرایی: استان سیستان و بلوچستان که پایتخت وحدت اسلامی است، ظرفیت‌های بالقوه توسعه‌ای فراوانی دارد که باید با کمک اساتید و نخبگان جنبه عملیاتی و بالفعل پیدا کند.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج (ناب)، وحید آرایی معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید دانشگاه ها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور با سردار احمد شفاهی فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان دیدار کرد.

آرایی در این دیدار که رئیس بسیج اساتید استان نیز حضور داشت، گفت: استان سیستان و بلوچستان که پایتخت وحدت اسلامی است، ظرفیت های بالقوه توسعه ای فراوانی دارد که باید با کمک اساتید و نخبگان جنبه عملیاتی و بالفعل پیدا کند.

معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید کشور جهاد تبیین را جزو رسالت خطیر بسیج اساتید دانست و گفت: دشمن از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون تلاش دارد باورها و اعتقادات، اندیشه و افکار و رفتار مردم را نسبت به انقلاب و نظام اسلامی منحرف کند و یا تغییر دهد که البته با هوشیاری مردم و هدایتگری داعیانه مقام معظم رهبری شکست خورده است و در آینده نیز شکست می خورد.

آرایی ادامه داد: بایستی دشمن و حربه های او را شناخت و رویکرد واکنشی نسبت به تحریف دشمنان و رویکرد کنشی نسبت به دستاوردها و واقعیت های انقلاب اسلامی اتخاذ نمود و با شیوه عالمانه، هوشمندانه، حکیمانه، صادقانه، امیدوارانه، اخلاق مدارانه و تکلیف گرایانه به مردم انتقال داد.

در بخش پایانی دیدار، سردار شفاهی فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان نقش بسیج اساتید در پیشرفت و حل نیازهای کشور را چشمگیر دانست و به بیان نکاتی در ابن زمینه پرداخت‌.
انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.