دیدار معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید کشور با رئیس دانشگاه فرهنگیان استان سیستان و بلوچستان 

asatid

دیدار معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید کشور با رئیس دانشگاه فرهنگیان استان سیستان و بلوچستان 

بندر چابهار، سواحل مکران، شیلات، کشاورزی، مرکبات، صنایع دستی و گیاهان دارویی جزو مزیت‌های استان است که باید با نگاه دانش بنیان و روی آوردن به صنایع خلاق پیشرفت استان را رقم زد.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج (ناب)، وحید آرایی معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید کشور به همراه محبعلی رهدار رئیس بسیج اساتید استان سیستان و بلوچستان با رئیس دانشگاه فرهنگیان استان و نیز مسئول و اعضای کانون بسیج اساتید آن دانشگاه دیدار کرد. 

آرایی در این نشست گفت: اقتصاد دانش بنیان نقشه راه رشد و پیشرفت اقتصادی کشور است و اساتید سهم بسزایی در این رسالت خطیر دارند.

معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید کشور به ظرفیت‌های مهم استان سیستان و بلوچستان اشاره کرد و گفت: بندر چابهار، سواحل مکران، شیلات، کشاورزی، مرکبات، صنایع دستی و گیاهان دارویی جزو مزیت های استان است که باید با نگاه دانش بنیان و روی آوردن به صنایع خلاق پیشرفت استان را رقم زد.

آرایی ادامه داد: برای تقویت اقتدار ملی باید با رویکرد نظریه نظام انقلابی و جهاد علمی مسأله محور به دانشگاه های در تراز انقلاب اسلامی برسیم.

معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید کشور در پایان گفت: دانشگاه فرهنگیان در مقوله تعلیم و تربیت دانش آموزان وظیفه مهمی دارد و باید نسبت به اجرای دقیق و کامل سند تحول بنیادین آموزش و پرورش دغدغه داشته باشد. 

گفتنی است در ابتدای این نشست کیخا رییس دانشگاه فرهنگیان استان و گلوی رییس بسیج اساتید آن دانشگاه به گزارش عملکرد پرداختند.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.