انتصاب مدیر اجرایی طرح کمک به ارتقای نظام حکمرانی کشور سازمان بسیج اساتید

asatid
با حکم رئیس سازمان بسیج اساتید کشور صورت گرفت:

انتصاب مدیر اجرایی طرح کمک به ارتقای نظام حکمرانی کشور سازمان بسیج اساتید


طی حکمی از سوی رئیس سازمان بسیج اساتید کشور، حمید یزدانی به عنوان مدیر اجرایی طرح کمک به ارتقای نظام حکمرانی کشور سازمان بسیج اساتید منصوب شد.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج (ناب)، در مراسمی که در سالن شهید شهریاری سازمان بسیج اساتید کشور برگزار شد، طی حکمی از سوی محمدرضا مردانی رئیس این سازمان، حمید یزدانی به عنوان مدیر اجرایی طرح کمک به ارتقای نظام حکمرانی کشور سازمان بسیج اساتید منصوب شد.

در متن این حکم آمده است:

استاد بسیجی جناب آقای دکتر حمید یزدانی

نظر به شایستگی‌ها، تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی و بنا به پیشنهاد حوزه ریاست سازمان، به موجب این حکم به عنوان «مدیر اجرایی طرح کمک به ارتقای نظام حکمرانی کشور سازمان بسیج اساتید» سازمان بسیج اساتید کشور منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از خداوند قادر متعال، نصب‌العین قرار دادن تقوای الهی و تبعیت از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) موفق و موید باشید.

استفاده از تمامی ظرفیت‌های استادی بسیج و سایر دانشگاه‌هیان با توجه به اصول مهم تحول آفرینی، نوسازی هدفمند و عملکرد جهادی با تکیه بر وظایف سازمانی مبتنی بر رویکرد عملی حل مسئله در برنامه‌ها و فعالیت‌ها و نیز کاربست تفکر انقلابی، بسیجی و آینده پژوهانه  در راستای ارتقای کارآمدی نظام حکمرانی کشور، از الزامات فعالیت‌های این دوره سازمان بسیج اساتید کشورمی‌باشد. ضروی است بر مبنای سند تحول راهبردی سازمان و در جهت تحقق ماموریت‌های محوله حرکت نمایید.


توفیقات روز افزون حضرتعالی را از درگاه ایزد منان خواستاریم.

 

محمدرضا مردانی

رئیس سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.