ضرورت ورود دانش بنیان به عرصه‌های اولویت‌دار کشور 

asatid
معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید کشور در برنامه روزنه رادیو گفت‌وگو: 

ضرورت ورود دانش بنیان به عرصه‌های اولویت‌دار کشور 

ارتباط تنگاتنگ دانش بنیان با دانشگاه‌ها و نیز حمایت دولت از دانش بنیان بویژه بسترسازی برای عرضه محصولات دانش بنیان در بازار داخلی ضرورت دارد.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج (ناب)، وحید آرایی معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور در گفتگوی زنده با برنامه روزنه رادیو گفت‌وگو با موضوع تحقق شعار سال گفت: شعار سال متوقف در سال جاری نیست و نقشه راه اقتصادی بلندمدت کشور است.

آرایی با اشاره به جنگ اقتصادی ظالمانه نظام سلطه نسبت به ملت ایران تأکید کرد: در این شرایط لازم است مبتنی بر سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی، بر تقویت بنیه اقتصادی و تولید داخلی متمرکز شد.

 رئیس دانشکده مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی با اشاره به اینکه دانشگاه‌ها باید آموزش مهارت محور و پژوهش نیازمحور را در پیش بگیرند گفت: نقش تبیینی و روشنگرانه و نقش فناورانه در تحقق شعار سال جزو رسالت‌های عمده نظام آموزش عالی و دانشگاهیان است.

معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید کشور در پایان با تأکید بر ورود دانش بنیان به عرصه های ضروری و اولویت دار کشور گفت: برای اینکه دانش بنیان در خدمت رونق و شکوفایی اقتصادی کشور باشد، ارتباط تنگاتنگ دانش بنیان با دانشگاه ها و نیز حمایت دولت از دانش بنیان بویژه بسترسازی برای عرضه محصولات دانش بنیان در بازار داخلی ضرورت دارد.

فایل صوتی

انتهای پیام/

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.