پیام تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی 

asatid

پیام تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی 

معاونت رسانه و ارتباطات اجتماعی سازمان بسیج اساتید کشور در پیامی فرارسیدن بیست‌ و هفتم اردیبهشت روز روابط عمومی و اطلاع رسانی را به همه جهادگران این عرصه تبریک و تهنیت گفت. 

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج (ناب)، دنیای امروز، دنیای ارتباطات است، دنیایی که در آن نقش اصحاب خبر و رسانه به عنوان پیشگامان توسعۀ آگاهی انکارناپذیر است. آنان که با تلفیق هنر، مهارت و دانش خود، محیطی سالم در فضای مجازی برای اطلاع رسانی وسیع و وثیق و ارتباطات صمیمانه و اثربخش که پایه حرکت تعالی‌گرایانه اجتماع و کشور بوده فراهم نموده و خالصانه در اعتلا، ارتقا و تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی تلاش ورزیده و در حقیقت جهادگران عرصه ارتباطات و رسانه اند.


نکوداشت روز روابط عمومی و ارتباطات، فرصتی مغتنم برای بازبینی هوشمندانه و منصفانه راه‌های طی شده در جهت تعامل و تامین دانش اجتماعی و نیز ترسیم و تبیین افق‌ها و چشم اندازهای روشن برای فردایی بهتر است.


معاونت رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج، این روز فرخنده را به همه فعالان و جهادگران عرصه ارتباطات و روابط عمومی کشور عزیزمان تبریک عرض نموده و رجای واثق دارد همه دغدغه‌‍مندان نظام اسلامی در این عرصه با نظرداشت اهداف بلند انقلاب شکوهمند اسلامی و منویات و فرامین رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی ضمن رعایت همیشگی اصول اخلاقی و دستورات متعالی شرع مقدس اسلام، همچون گذشته تلاش و پشتکار خود را برای جلب رضایت حق تعالی و حفاظت از دستاوردهای نظام مقدس اسلامی افزایش بخشیده و همواره پشتیبان و پشتوانه‌ای در جهت پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشند.

انتهای پیام/

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.