پیام تسلیت درگذشت نادر طالب زاده، هنرمند متعهد کشور

asatid
معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج اساتید کشور صادر کرد:

پیام تسلیت درگذشت نادر طالب زاده، هنرمند متعهد کشور

معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج اساتید کشور با صدور پیامی در گذشت نادر طالب‌زاده هنرمند متعهد کشور را تسلیت گفت.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج (ناب)، در متن این پیام آمده است:

 

انا لله و انا الیه راجعون

الَّذِينَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِيبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعُونَ

 

جناب آقای نادر طالب‌زاده هنرمند متعهد و ارزشی دار فانی را وداع گفت و به معبود خود پیوست.

نادر طالب‌زاده هنرمندی متعهد که در دیار کفر در رشته کارگردانی تحصیل‌کرده بود به‌عنوان یک فرهیخته‌ی ارزشی و متعهد به ایران بازگشت و قریب به چهل سال در عرصه فرهنگی انقلاب اسلامی در ایران و جهان اسلام به مجاهدت فرهنگی پرداخت.

 مرحوم طالب‌زاده با شناسایی آزادی‌خواهان جهان به‌ویژه آزادی‌خواهان مسلمان و رساندن صدای آن‌ها به جهانیان از طریق رسانه‌ها موفق گشت، اعمال ضدانسانی و جنایتکارانه استکبار جهانی را در طی سال‌های متمادی افشا نماید.

 طالب‌زاده سعی وافر نمود که با گسترش بستر تعامل با تمامی آزادی‌خواهان جهان و رهبران مسلمان که در راستای اسلام محمدی عمل می‌کنند، همه را به وحدت با آرمان‌های انقلاب اسلامی رهنمون کند و در این راه بسیار موفق عمل نمود و از این رهگذر خار چشم استکبار جهانی شد و استکبار آنرا تحریم کرد.

طالب‌زاده به‌عنوان هنرمندی متعهد به خدمت برای رهایی مظلومان جهان، با الهام از انقلاب اسلامی نشان داد که هنر باید در خدمت مردم باشد و با ارائه عملی هنر متعهد خط بطلان بر تئوری هنر برای هنر زد.

 طالب‌زاده بمانند دوست پر کشیده خود شهید مرتضی آوینی شاگردان خوبی برای خدمت به جامعه هنری انقلاب اسلامی تربیت کرد که ایشان قطعاً به‌خوبی راه وی را ادامه خواهند داد.

سازمان بسیج اساتید کشور ضایعه دردناک فقدان این هنرمند متعهد را به جامعه هنری کشور تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن مرحوم غفران الهی و برای بازماندگان ایشان صبر مسئلت می‌نماید.

 

                                                                                        معاونت فرهنگی و اجتماعی بسیج اساتید کشور

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.