جنایت‌های بی‌شرمانه؛ آخرین دست و پا زدن‌های رژیم جنایتکار صهیونیستی است

asatid
بیانیه سازمان بسیج اساتید استان بوشهر در محکومیت جنایات اخیر رژیم اشغالگر قدس:

جنایت‌های بی‌شرمانه؛ آخرین دست و پا زدن‌های رژیم جنایتکار صهیونیستی است

زمان که می‌گذرد مبارزات مردم فلسطین خصوصاً در غزه و قدس شریف شدت می‌گیرد و رژیم غاصب صهیونیستی درمانده‌تر و عصبانی‌تر از گذشته از هیچ جنایتی در حق مردم فلسطین دریغ نمی‌کند.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج (ناب)، در بیانیه نهضت استادی بسیج بوشهر آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

۷۴ سال از اشغال فلسطین و قدس شریف توسط رژیم اشغال گر صهیونیستی می‌گذرد. در طول این مدت که با مقاومت قهرمانانه مردم فلسطین و گروه‌های مبارز روبرو بوده، شاهد بزرگ‌ترین جنایات تاریخ بشریت در قتل‌عام این مردم بی‌پناه توسط جنایتکاران صهیونیستی بوده‌ایم.

زمان که می‌گذرد مبارزات مردم فلسطین خصوصاً در غزه و قدس شریف شدت می‌گیرد و رژیم غاصب صهیونیستی درمانده‌تر و عصبانی‌تر از گذشته از هیچ جنایتی در حق مردم فلسطین دریغ نمی‌کند. تعدی اخیر و بی‌شرمانه رژیم سفاک صهیونیستی به مسجدالاقصی که با پشتیبانی قدرت‌های زورگو به‌خصوص آمریکا و سازش رژیم‌های مرتجع عرب صورت می‌گیرد موجی از خشم و کینه را در میان مردم فلسطین ایجاد کرده است. در چند روز اخیر شاهد انواع جنایت‌ها در حق مردم روزه‌دار فلسطین بوده‌ایم. مردمی که هیچ جرمی جز دفاع از قدس شریف و حریم پیامبران الهی ندارند. بدون تردید ادامه تعدی‌های رژیم اشغالگر قدس به مسجدالاقصی باعث انفجار اوضاع نه‌تنها در فلسطین، بلکه در کل منطقه و جهان خواهد شد.

در این بیانیه اساتید بسیجی استان بوشهر حملۀ وحشیانه و جنایت‌کارانه رژیم غاصب صهیونیستی به مسجدالاقصی، را نشانه عمق استیصال صهیونیست‌ها در مصاف با مقاومت اسلامی فلسطین و هراس و وحشت آنان دانسته  وابتکار عمل و عملیات پیش‌دستانه و شهادت‌طلبانه روزهای اخیر مجاهدان مؤمن و جوانان غیور فلسطینی و محور مقاومت اسلامی علیه ظلم و تجاوز را آشکارتر و این رژیم سفاک را به تکاپو و دست و پا زدن‌های بی‌نتیجه، سوق داده است.

امروز، ظهور انتفاضۀ نوین مسجدالاقصی با حضور حماسی و شجاعانۀ نسل جدید و جوانان غیرتمند فلسطین، این تصویر شکوهمند را فرا روی جهانیان قرار داده است که مقاومت اسلامی فلسطین پرقدرت‌تر و باایمان و انگیزه و اراده‌ای متراکم‌تر در کنار نسل‌های قبل در میدان مقاومت و مبارزه، به کابوس صهیونیست‌ها و حامیان منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای بدل شده است

 وهمچنین در این بیانیه آمده است که، تجاوزات سربازان رژیم صهیونیستی باعث واکنش مقتدرانه مردم ‌فلسطین در حمایت از مسجدالاقصی و محکومیت این اقدامات جنایت‌کارانه شده است. سازمان بسیج اساتید استان بوشهر ضمن محکومیت اقدامات سبعانه از سوی رژیم خون‌خوار صهیونیستی در هتک حرمت مسجدالاقصی و کشتار مردم روزه‌دار و بی‌گناه فلسطین، ضمن اظهار همدردی با مردم و اساتید دانشگاه و نخبگان فلسطینی خواستار پایان دادن این تجاوزات و بی‌حرمتی‌ها به ساحت مسجدالاقصی و آرامگاه پیامبران الهی است. این جنایت‌های بی‌شرمانه را باید آخرین دست و پا زدن‌های رژیم جنایتکار صهیونیستی دانست که به‌زودی با قیام فراگیر مردم مسلمان فلسطین و اتحاد جهان اسلام شاهد زوال و نابودی این رژیم خواهیم بود. در آستانه روز جهانی قدس این میراث گران‌قدر امام خمینی رضوان‌الله تعالی علیه از همه‌ی مردم آزاده جهان و همه دانشگاهیان جهان اسلام می‌خواهیم با شرکت خود در این مراسم زمینه را برای نابودی هرچه بیشتر این رژیم کودک کش فراهم کنند.

سازمان بسیج اساتید استان بوشهر

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.