پیام تسلیت نهضت استادی بسیج در پی ارتحال مرحوم حاج سید محسن شفیعی

asatid

پیام تسلیت نهضت استادی بسیج در پی ارتحال مرحوم حاج سید محسن شفیعی

نهضت استادی بسیج با صدور پیامی درگذشت عالم مجاهد حجت‌الاسلام والمسلمین حاج سید محسن شفیعی را تسلیت گفت.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج (ناب)، در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَهٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَى یَوْمِ الْقِیَامَهِ رسول اللّه(ص)
وقتی عالمی فقیه، از دنیا برود  در اسلام رخنه و خلایی ایجاد می‌شود که هیچ چیزی نمی‌تواند جای آن را پر کند.پیامبر اکرم (ص)

خبر درگذشت روحانی مجاهد حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید محسن شفیعی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری  (حفظه الله تعالی) در دانشگاه های استان خوزستان موجب تألم و تأثر شدید همه ی دوستداران ایشان بخصوص اساتید و دانشجویان انقلابی گردید. ایشان حقاً از روحانیون مدبّر، موثر و بسیار فعال در عرصه ی فعالیت های فرهنگی و دانشگاهی کشور بودند. روحیه ی انقلابی و خستگی ناپذیر وی در کنار حسن خلق و خلوص نیت، از ایشان چهره ای نورانی و شخصیتی قابل اتکاء برای فعالین و مجاهدین میادین علمی و فرهنگی بالاخص در میان دانشگاهیان استان خوزستان ساخته بود.

قطعاً فقدان این شخصیت فداکار و مجاهد ثلمه ای قابل توجه برای دانشگاه های کشور است، امّا بی شک با وجود خیل عظیم شاگردان و تربیت یافتگان این عالم ربانی، عَلم پایمردی های ایشان در عرصه ی جهاد تبیین بر زمین نخواهد ماند.

ضمن تسلیت فقدان این عالم مجاهد و نستوه به همگان به ویژه به والد گرامی  و وارسته ایشان حضرت حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علی شفیعی (دامت برکاته) از درگاه خداوند منان برای آن عزیز فقید علو درجات و برای بازماندگان ایشان صبر و أجر مسئلت می نمائیم.


سازمان بسیج اساتید

دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.