اندیشه شهید سلیمانی از مرزهای جغرافیایی عبور کرده است

asatid
رئیس سازمان بسیج اساتید کشور در جمع اساتید بسیجی استان کرمان عنوان کرد:

اندیشه شهید سلیمانی از مرزهای جغرافیایی عبور کرده است

محمدرضا مردانی، رئیس سازمان بسیج اساتید کشور ، در سفر به کرمان با حضور در دانشگاه فنی و حرفه ای استان در جمع اساتید بسیجی سخنرانی کرد.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج (ناب)، در آستانه دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی جلسه هم اندیشی کانون‌های بسیج اساتید کرمان روز یک‌شنبه 12 دی‌ماه 1400 با حضور رئیس سازمان بسیج اساتید کشور، صالحی عمران رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان کرمان، جلیلی رئیس بسیج اساتید دانشگاه فنی وحرفه‌ای کشور، جعفر کرمانی پور رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان کرمان، اکبری فرد رئیس سازمان بسیج اساتید استان کرمان، رؤسای کانون‌های بسیج اساتید کرمان و رؤسای مراکز تابعه دانشگاه فنی و حرفه‌ای کرمان در محل سالن کنفرانس شهدای گمنام دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان کرمان برگزار شد.

مردانی در فنی حرفه ای کرمان

محمدرضا مردانی در این مراسم ضمن تسلیت ایام فاطمیه و اشاره به هم‌زمانی آن با دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: به حق شهید سپهبد قاسم سلیمانی در تأسی به بی بی دو عالم که اولین شهید و مدافع ولایت بود در مسیر آن حضرت گام برداشت. وی تقدس و جهانی شدن شخصیت حاج قاسم سلیمانی را نتیجه اخلاص آن شهید دانست. 

وی در ادامه با اشاره به رسالت بزرگ جامعه دانشگاهی و ادای دین به شهدا افزود: جامعه دانشگاهی بایستی این رسالت سنگین را محقق کند.

مردانی در فنی حرفه ای کرمان

این استاد دانشگاه، وصیت نامه شهید سلیمانی را یکی از ارکان مکتب شهید سلیمانی عنوان کرد و افزود: اندیشه شهید سلیمانی از مرزهای جغرافیایی عبور کرده و حتی در اندیشه‌های غیر مسلمانان نیز نفوذ کرده است.

رئیس بسیج اساتید کشور با اشاره به گذر از مقطع حساس در شرایط بحران و تحقق اهداف بیانیه گام دوم عنوان کرد: پاسداشت مقام شهید سلیمانی به تنهایی کافی نیست و باید رهروی راه این شهید عزیز بود و مکتب حاج قاسم را پیاده کرد.
وی دوستداران و یاران آن شهید والامقام را به قدردانی از فداکاری‌های ایشان و گام برداشتن در مسیر شهید سلیمانی توصیه کرد.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.