پنجمین همایش ملی تبیین اندیشه دفاعی امام خامنه‌ای برگزار می‌شود

asatid
معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید کشور خبر داد:

پنجمین همایش ملی تبیین اندیشه دفاعی امام خامنه‌ای برگزار می‌شود

وحید آرایی معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید و دبیر پنجمین همایش ملی تبیین اندیشه دفاعی امام خامنه ­ای گفت: شناسایی، گفتمان سازی و رسیدن به الگوی دفاعی منطبق با اندیشه مقام معظم رهبری در حوزه های نظری و رفتارهای عملی به منظور دفاع همه جانبه، قدرت بازدارندگی، اقتدار و امنیت پایدار در مقابل هر گونه تهاجم دشمن از جمله اهداف این همایش است.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج (ناب)، وحید آرایی معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور با اشاره به برگزاری پنجمین همایش ملی تبیین اندیشه دفاعی امام خامنه ‌ای (مدظله­ العالی) در تاریخ سوم اسفند سال جاری در دانشگاه صنعتی مالک اشتر گفت: این همایش از سوی سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و با مشارکت محوری سازمان بسیج اساتید کشور در شورای سیاستگذاری و کمیته­ علمی آن برگزار خواهد شد.

آرایی با اشاره به اینکه دستیابی به اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی مستلزم تلاش همه جانبه در تمام عرصه‌ها است، گفت: شناسایی، گفتمان سازی و رسیدن به الگوی دفاعی منطبق با اندیشه مقام معظم رهبری در حوزه های نظری و رفتارهای عملی به منظور دفاع همه جانبه، قدرت بازدارندگی، اقتدار و امنیت پایدار در مقابل هر گونه تهاجم دشمن از جمله اهداف این همایش است.

دبیر پنجمین همایش ملی تبیین اندیشه دفاعی امام خامنه ­ای به محورهای همایش اشاره کرد و گفت: مبانی، اصول و ابعاد، گام دوم انقلاب، مقاومت و آینده آن، سازوکارها و ابزارهای دفاعی و نیز نقش انقلاب اسلامی ایران در افول قدرت آمریکا در اندیشه و مکتب دفاعی امام خامنه ای جزو پنج محور اصلی همایش است.

معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید کشور ضمن تأکید بر مشارکت گسترده در همایش عنوان کرد: اساتید و نخبگان دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور تا پایان دی ماه سال جاری فرصت دارند تا مقالات خود را از طریق سایت دبیرخانه دائمی همایش به نشانی http://www.tademam.ir ارسال نمایند.

عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی با توجه به آمادگی دبیرخانه دائمی همایش جهت پشتیبانی اجرایی و مالی در برگزاری پیش همایش و نشست­‌های علمی استانی تأکید کرد: انتظار می رود دانشگاه ها و بویژه مراکز استانی و کانون‌های نهضت استادی بسیج در این خصوص مشارکت فعال داشته باشند.

آرایی در پایان گفت: مقالات برجسته و برگزیده همایش در ویژه نامه نشریات علمی پژوهشی سازمان بسیج اساتید کشور و نیز سایر نشریات علمی مدنظر دبیرخانه چاپ خواهد شد.

همایش

انتهای پیام/

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.