جهاد تبیین علمی نظام مسایل کشور جزو اولویت‌های اندیشکده‌ها و گروه‌های علمی مسأله محور است

asatid
معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید کشور :

جهاد تبیین علمی نظام مسایل کشور جزو اولویت‌های اندیشکده‌ها و گروه‌های علمی مسأله محور است

وحید آرایی معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور در نشست هم اندیشی معاونین پژوهش و فناوری، مسئولین اندیشکده‌ها و گروه­‌های علمی مسأله محور کانون‌های بسیج اساتید تهران بزرگ گفت: به برکت انقلاب اسلامی، نظام حکمرانی دینی مردم پایه در جمهوری اسلامی ایران نهادینه شده که مبتنی بر دو بال الهی و مردمی است.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج (ناب)، وحید آرایی معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور در نشست هم اندیشی معاونین پژوهش و فناوری، مسئولین اندیشکده‌ها و گروه­‌های علمی مسأله محور کانون‌های بسیج اساتید تهران بزرگ گفت: به برکت انقلاب اسلامی، نظام حکمرانی دینی مردم پایه در جمهوری اسلامی ایران نهادینه شده که مبتنی بر دو بال الهی و مردمی است.   

آرایی در این نشست ضمن بیان اهمیت جهاد تبیین در چارچوب این نظام حکمرانی بیان کرد: در ارتباط با مسایل مختلف کشور باید جهاد تبیین در دستورکار قرار گیرد و یکی از راههای بصیرت افزایی و گفتمان سازی تبیین، ارائه بسته های سیاستی از سوی اندیشکده‌ها و گروه‌های علمی مسأله محور است.   

عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی در ادامه با اشاره به الزامات جهاد تبیین تأکید کرد: در عرصه جهاد تبیین نظام مسایل، توجه به نیازهای مردم و اولویت های نظام اسلامی اهمیت دارد که البته باید با شیوه اخلاقی و مبتنی بر آگاهی و عقلانیت و اشراف دانشگاهیان نسبت به مسایل کشور باشد.

معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید کشور در پایان ضمن تأکید بر اینکه همه باید در میدان تبیین حرکت کنیم، عنوان کرد: اندیشکده‌ها و گروه‌های علمی مسأله محور نهضت استادی بسیج ضمن مطالبه گری، می‌بایست به صورت عملیاتی و در چارچوب مأموریت‌های عرصه‌های و موضوعی خود وارد احصای نظام مسایل در سطوح مختلف شده و به ارائه پیشنهادهای سیاستی برای کمک به سیاستگذاران بپردازند.   

انتهای پیام/

 

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.