تاکید برلزوم سهیل شرایط و تشویق اساتید خانم به تشکیل خانواده، فرزندآوری و فرزند پروری

asatid
رئیس مرکز تحقیقات راهبردی بانوان و خانواده سازمان بسیج اساتید کشور:

تاکید برلزوم سهیل شرایط و تشویق اساتید خانم به تشکیل خانواده، فرزندآوری و فرزند پروری

فاطمه واعظ جوادی رئیس مرکز تحقیقات راهبردی بانوان و خانواده سازمان بسیج اساتید کشور در نشست شورای مرکزی این سازمان با وزیر علوم، تحقیقات و فناوری بر ضرورت تسهیل در شرایط و تشویق استادان خانم به تشکیل خانواده ، فرزندآوری و فرزند پروری تاکید کرد.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج (ناب)، فاطمه واعظ جوادی رئیس مرکز تحقیقات راهبردی بانوان و خانواده سازمان بسیج اساتید کشور در نشست شورای مرکزی این سازمان با وزیر علوم تحقیقات و فناوری  به منظور تسهیل و تشویق اساتید خانم به تشکیل خانواده و فرزندآوری و فرزند پروری پیشنهاداتی را  ارائه کرد.
واعظ جوادی افزود: لازم است آیین نامه ارتقاء و شیوه نامه‌های ترفیع و حضور استادان خانم به نحوی اصلاح گردد که بخشی از فعالیت‌های تربیتی ماده (۱) فرهنگی درنظر گرفته شده کسر واحد موظف و یا دورکاری بر اساس تعداد فرزندان و  لحاظ شود. بدیهی است با این اصلاحات فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی در جریان خواهد بود.

احیای مهدهای کودک برای اساتید، دانشجویان و کارکنان در دانشگاه‌ها  از جمله دیگر پیشنهادات معاون بانوان سازمان بسیج اساتید کشور در دیدار با وزیر علوم، تحقیقات و فناوری بود.
این استاد دانشگاه همچنین عنوان کرد: لازم است، قانون تسهیل ازدواج جوانان به صورت جدی پیگیری شده و خوابگاه‌های متاهلین در دانشگاه‌ها ساخته شود.

وی همچنین تاکید کرد: باید سقف اخذ دانشجوی ارشد و بویژه دکتری به گونه‌ای اصلاح شود که اساتید جوان و استادیاران هم بتوانند همزمان دانشجویان دکتری بیشتری یعنی  حداقل ٢ و ٣ دانشجوی همزمان داشته باشند. این گونه است که امکان جهش علمی مقدور خواهد بود.
واعظ جوادی در پایان از تلاش‌های وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در سه ماهه اخیر قدردانی کرده و  آمادگی معاونت بانوان سازمان بسیج اساتید کشور را برای جهت کمک به وزارت علوم در تحقق ارزشی وعلمی اهداف انقلاب اعلام کرد.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.