لزوم استفاده از ظرفیت مفاهیم قرآنی و بهره‌گیری از فرهنگ اسلامی ایرانی در هنرهای نمایشی

asatid
رئیس بسیج اساتید کانون هنر دانشگاه جامع علمی کاربردی تاکید کرد:

لزوم استفاده از ظرفیت مفاهیم قرآنی و بهره‌گیری از فرهنگ اسلامی ایرانی در هنرهای نمایشی

داریوش نصیری رئیس کانون هنر بسیج اساتید دانشگاه علمی کاربردی در مراسم بزرگداشت هفته بسیج از ضرورت لزوم استفاده از ظرفیت مفاهیم قرآنی و بهره‌گیری از فرهنگ اسلامی ایرانی در هنرهای نمایشی و نیز تجربیات اجرایی این کانون در این راستا سخن گفت.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج (ناب)، داریوش نصیری در این مراسم  از برنامه‌های بسیج اساتید کانون هنر دانشگاه علمی‌کاربردی سخن گفته و وظایف و ماموریت‌های این کانون را بر شمرد.

ایجاد و تقویت نهضت استادی در حوزه هنرهای نمایشی، ایجاد ظرفیت‌های جدید استادی در کارآفرینی و مهارت آموزی هنر، بهره‌گیری از ظرفیت‌های هنرهای نمایشی در تبیین آثار قرانی ، هنر دینی و دفاع مقدس و سیاست‌های کلی بیانیه گام دوم انقلاب را از جمله اهداف این کانون بر شمرد .

این استاد دانشگاه، سیاست‌های راهبردی نهضت استادی بسیج کانون هنر را استفاده از ظرفیت مفاهیم قرآنی و بهره‌گیری از فرهنگ اسلامی ایرانی در هنرهای نمایشی، تاکید بر تاریخ معاصر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس عنوان کرد و با ارائه مثال‌هایی از کارهای انجام گرفته و تجربیات اجرای برنامه‌هایی که بسترش مفاهیم قرانی بوده و افتخارات حاصل شده در جشنواره‌های مختلف بااستفاده از این مفاهیم در موضوعات اجتماعی ، انسانی و حقوق بشری به تبیین سیاست‌های کلی این مرکز پرداخت.

نصیری با اشاره به برگزاری جشنواره بازیگری حسن فتحی و جشنواره سرباز آسمانی افزود: نهضت استادی بسیج کانون فرهنگ و هنر دانشگاه علمی کاربردی خالصانه از همه اساتید دغدغه‌ دعوت به همکاری می‌نماید و دست یاری به سوی استادان و نخبگان دانشگاهی برای فعالیت در این عرصه خواهد داشت تا با ارائه مشورت و نظرات خود این کانون را یاری کنند.

انتهای پیام/

خبرنگار: قدیری

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.