نظارت ستادی عملکرد بسیج اساتید استان خراسان جنوبی

asatid
با حضور معاون تربیت و آموزش و دبیر اشراف سازمان بسیج اساتید کشور صورت گرفت:

نظارت ستادی عملکرد بسیج اساتید استان خراسان جنوبی

نشست نظارت ستادی عملکرد بسیج اساتید خراسان جنوبی با حضور سید محمود هاشمی معاون تربیت و آموزش بسیج اساتید کشور و وحید شریفی دبیر اشراف این سازمان در محل سازمان بسیج اساتید استان خراسان جنوبی برگزار شد.

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، در نشست نظارت ستادی از فعالیت‌های یکساله بسیج اساتید استان خراسان جنوبی که با حضور سید محمود هاشمی معاون تربیت و آموزش بسیج اساتید کشور و وحید شریفی دبیر اشراف برگزار شد، فعالیت معاونت‌های علمی پژوهشی، تربیت و آموزش، بانوان و خانواده، فرهنگي و اجتماعي و تحلیل و گفتمان‌سازی مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست که بیش از 3 ساعت به طوا انجامید بر لزوم ارائه گزارش اقدامات صورت گرفته بعد از برنامه توسط معاونت ذی ربط به مرکز و ضرورت تعامل متقابل معاونین استان با معاونت های متناظر خود در سازمان مرکزی تاکید شد.

سیدجواد حسینی واشان رئیس بسیج اساتید استان خراسان جنوبی در این جلسه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در استان را ارائه کرد.

در ادامه سفر نظارت ستادی معاون تربیت و آموزش سازمان و دبیر اشراف با سرهنگ یوسفی، جانشین سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی در محل سپاه انصار الرضا خراسان جنوبی دیدار و گفت‌وگو کردند.
سید محمود هاشمی در این دیدار در خصوص سیاست‌های کلی سازمان بسیج اساتید کشور و رویکرد مسأله محوری در این سازمان سخن گفت.
وحید شریفی نیز ضمن قدردانی از اقدامات صورت گرفته در بسیج اساتید استان خراسان جنوبی حمایت بیش از پیش سپاه استان از بسیج اساتید را خواستار شد.

در حاشیه این بازدید نظارتی، آئین تکریم و معارفه مسئولان قدیم و جدید بسیج اساتید دانشگاه صنعتی بیرجند برگزار شد.

در این مراسم که با حضور هاشمی رئیس دانشگاه، حسینی مسئول بسیج اساتید خراسان جنوبی، محمود هاشمی معاون تربیت و آموزش سازمان بسیج اساتید، وحیدشریفی دبیر اشراف سازمان بسیج اساتید کشور، حجت الاسلام محمدی نماینده ولی‌فقیه در دانشگاه صنعتی بیرجند و اعضای شورای بسیج اساتید این استان برگزار شد. از زحمات و تلاش‌های خاتمی رئیس سابق کانون بسیج اساتید دانشگاه صنعتی بیرجند تقدیر شد و معزی‌فر به عنوان رئیس جدید این دانشگاه معرفی شد.

گفتنی‌ست پس از جلسه تودیع و معارفه، مسئولان سازمان بسیج اساتید کشور با حضور بر مزار شهدای گمنام این دانشگاه با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند.

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.