اعضای شورای مرکزی نهضت استادی بسیج با شهردار بسیجی تهران دیدار کردند

asatid
در یک نشست صمیمانه:

اعضای شورای مرکزی نهضت استادی بسیج با شهردار بسیجی تهران دیدار کردند

اعضای شورای مرکزی سازمان بسیج اساتید کشور با شهردار تهران دیدار و گفت‌وگو کردند. در این دیدار بر لزوم تشکیل کارگروهی برای استفاده از مساعدت‌های فکری و علمی استادان بسیجی به شهرداری تهران تاکید شد.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج (ناب)، اعضای شورای مرکزی سازمان بسیج اساتید کشور با شهردار تهران دیدار و گفت‌وگو کردند. در این دیدار که محمدرضا مردانی؛ رئیس سازمان بسیج اساتید کشور، کیامرث جهانگیر؛ معاون فرهنگی  اجتماعی، حسین عبداللهی فر؛ معاون بررسی و گفتمان‌سازی، وحید آرایی؛ معاون پژوهش و فناوری، محمود شرفی؛ معاون پیگیری، مزینانی ؛ معاون طرح و برنامه، محمد قربانی گلشن آباد؛ معاون رسانه و ارتباطات اجتماعی و فواد ایزدی؛ مدیر عامل مجمع بین‌المللی اساتید مسلمان دانشگاه‌ها حضور داشتند، محمدرضا مردانی ضمن تبریک ایام و اعیاد ربیع الاول ماه سرور و شادی اهل بیت علیهم السلام، نهضت استادی بسیج را مجموعه‌ای فاخری و متشکل از قریب به شصت هزار عضو هیات علمی و مدرسین دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و پژوهشی کشور خواند که در خدمت نظام اسلامی قرار داشته و با نگاه حل‌المسائلی آماده مساعدت علمی و عملی به نهادها، دستگاه‌ها، وزارتخانه‌ها و ارگان‌های گوناگون است.

وی همچنین ضمن تبریک به علیرضا زاکانی به عنوان شهردار جدید تهران که ام‌القرای جهان اسلام  پایتخت ایران اسلامی است، خاطر نشان کرد:  با توجه به سوابق درخشان دکتر زاکانی در مسئولیت‌های گذشته، امیدواریم با نگاه انقلابی و رویکرد جهادی ایشان، شاهد تهرانی در تراز و شان انقلاب اسلامی باشیم که الگویی برای دیگر شهرها در داخل و خارج خواهد شد و البته سازمان بسیج اساتید و به ویژه بسیج اساتید دانشگاه‌های تهران، آماده هرگونه کمک و مساعدت در تحقق این اهداف والا است.

نشست با شهردار

در ادامه هر یک از معاونین سازمان بسیج اساتید انتصاب زاکانی را به سمت شهردار تهران تبریک گفته و ضمن بیان برخی نظرات خود ، برای شهردار جدید و همکاران وی آرزوی موفقیت کردند.

در این نشست صمیمانه شهردار جدید تهران، ضمن تشکر از مردانی و اعضای شورای مرکزی نهضت استادی بسیج، شهرداری تهران را مشتاق و نیازمند مساعدت‌های فکری و علمی استادان بسیجی دانست و تاکید کرد : لازم است کارگروهی برای همکاری مشترک شهرداری و نهضت استادی تشکیل شود تا مقدمات علمی و عملی این مشارکت‌ها  به صورت عملیاتی فراهم گردد.

در ادامه این نشست صمیمانه ،موضوعاتی چون رفع تبعیض شمال و جنوب تهران، زیباسازی شهری، تمهید مشارکت مردم و نخبگان در مدیریت شهری، کاهش آسیب های اجتماعی، پیوست اجتماعی و فرهنگی در ساخت و سازها، بهره برداری از ظرفیت نخبگان و استادان و دانشجویان در حل و فصل معضلات و مسائل شهری، شفافیت، بکارگیری متخصصین کاربلد و انقلابی در مناصب و مسئولیت‌ها، بهره برداری از روش‌های نوین شهرداری، دیپلماسی شهری و بهره برداری از ایده‌های بدیع و خلاقانه دیگر شهرها در مدیریت شهری تهران و... مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.