بازدید مسئولان سازمان بسیج اساتید کشور و استان مازندران از شرکت خودروسازی خزر

asatid
صبح امروز:

بازدید مسئولان سازمان بسیج اساتید کشور و استان مازندران از شرکت خودروسازی خزر

معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید کشور، رئیس سازمان بسیج اساتید استان مازندران و هیئت همراه با هدف ایجاد زمینه مناسب جهت تقویت ارتباط دانشگاه و صنعت از شرکت خودروسازی خزر بازدید کردند.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج (ناب)، صبح امروز وحید آرایی معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید کشور، عباس‌تبار رئیس سازمان بسیج اساتید استان مازندران وهیئت همراه با هدف ایجاد زمینه مناسب جهت تقویت ارتباط دانشگاه و صنعت از شرکت خودروسازی خزر بازدید کردند.

معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید کشور در این بازدید با بیان ظرفیت‌های فراوان شرکت‌های دانش بنیان و ضرورت دستیابی به آن از طریق دانشگاه، اظهار داشت: سازمان بسیج اساتید این ظرفیت را دارد که با همراهی متخصصان این صنعت، کارگروهی عملیاتی برای حل مسائل خودروسازی، بومی سازی و استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود را راه‌اندازی کند.

وی ضمن قدردانی از مدیرعامل خودروسازی خزر برای ایجاد فرصت این نشست، بیان داشت: معاونت پژوهش در اولین فرصت با حضور متخصصان بسیج اساتید برای برقراری ارتباط بیشتر و رفع نیازهای فناورانه و نیز استفاده از ظرفیت نخبگانی، نشست تخصصی برگزار خواهد کرد.

آرایی در مازندران

 

گفتنی‌ست، شرکت ایران خودرو مازندران در تاریخ 1387/11/30 در اداره کل ثبت شرکت‌ها و موسسات غیر تجاری تهران به ثبت رسیده است و به استناد صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده مورخ 19بهمن ماه 1393 نام شرکت به " تولید خودرو و صنعت خزر ( سهامی خاص )" تغییر یافته است. در حال حاضر این شرکت جزء واحدهای تجاری فرعی شرکت ایران خودرو (سهامی عام) می باشد که دستیابی به اهداف کلان گروه صنعتی ایران خودرو، تامین نیاز در مونتاژ و تولید خودروهای سواری بر اساس برنامه‌های تحقق نقشه راه توسعه محصولات این گروه صنعتی را با بهره گیری از تکنولوژی‌ها و فرایندهای ارزش آفرین و نیروی انسانی بهره ور و متعهد در دستور کار خود قرار داده است.

انتهای پیام/

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.