تاکید بر ضرورت همکاری و تعامل در قالب مشارکت خیرین و تأسیس مرکز نیکوکاری / تلاش در مرتفع سازی مشکلات مالی دانشجویان

admin
طارمی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در دیدار با مدیران کمیته امداد:

تاکید بر ضرورت همکاری و تعامل در قالب مشارکت خیرین و تأسیس مرکز نیکوکاری / تلاش در مرتفع سازی مشکلات مالی دانشجویان

در جلسه‌ای با حضور علی اکبر طارمی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و مدیران کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، بر همکاری و تعامل بیشتر این دو نهاد تاکید شد.

به  گزارش مرکز رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج (ناب)، در جلسه‌ای با حضور دکتر علی اکبر طارمی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و مدیران کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، بر همکاری و تعامل بیشتر این دو نهاد تاکید شد.

در این نشست، که با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در دفتر معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه برگزار شد، علی اکبر طارمی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، ضمن تسلیت ایام عزدارای سرور سالار شهیدان امام حسین (ع) و یاران با وفایش، در سخنانی با تشریح رویکرد دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در زمینه مشارکت اجتماعی گفت: یکی ازکارکردهای اصلی دانشگاه، مشارکت اجتماعی در کاهش آلام جامعه است و حضور و نقش آفرینی در کاهش و تسکین مردم در حوادث غیر مترقبه هم چون سیل و زلزله و نیز راه اندازی و ایجاد مرکز واکسیناسیون در مبارزه با ویروس منحوس کرونا و خدمات رسانی به مجموعه دانشگاهیان و شهروندان سطح استان قزوین از ویژگی های بارز این دانشگاه در مشارکت اجتماعی است.

وی در ادامه این نشست، مورد حمایت قراردادن دانشجویان از نظر مالی و ممانعت از ترک تحصیل به واسطه مشکلات مالی را به عنوان یکی از مهم ترین دغدغه های مدیران و مسئولان دانشگاه ازاد اسلامی قزوین دانست و در این خصوص مطالبی را بیان کرد.

سپس، مدیران کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) استان قزوین، ضمن تشریح فعالیت‌های حمایتی این نهاد مقدس، بر همکاری و تعامل در قالب مشارکت خیرین و تأسیس مرکز نیکوکاری در مرتفع سازی مشکلات مالی پیش روی دانشجویان تأکید کردند.

انتهای پیام/

 

منبع: دفتر رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج قزوین

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.