پویش نذر آب برای سیستان و بلوچستان در دانشگاه آزاد اسلامی نطنز برگزار شد

asatid
به همت کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد واحد نطنز؛

پویش نذر آب برای سیستان و بلوچستان در دانشگاه آزاد اسلامی نطنز برگزار شد

در فراخوان پویش نذر آب کانون بسیج اساتید شهید احمدی روشن دانشگاه آزاد اسلامی واحد نطنز به مناسبت دهه امامت و ولایت تعداد یک هزار و ۵۰۰ بطری آب‌معدنی جمع آوری و به مردم مناطق محروم استان سیستان و بلوچستان اهدا شد.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج (ناب)، تعداد یک هزار و ۵۰۰ بطری آب‌معدنی در فراخوان پویش نذر آب کانون بسیج اساتید شهید احمدی روشن دانشگاه آزاد اسلامی واحد نطنز به مناسبت دهه امامت و ولایت با همکاری استادان، کارکنان و دانشجویان این واحد دانشگاهی به مردم مناطق محروم استان سیستان و بلوچستان اهدا شد.

 مسوول کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد نطنزبا قدردانی از همکاری استادان، کارکنان و دانشجویان در این پویش، به ارزش معنوی و اهمیت این اقدام خداپسندانه اشاره کرد و گفت: در این شرایط دسترسی به آب شرب سالم بسیار اهمیت دارد.

داود کیانوش اظهار کرد: بطری‌های آب اهدایی به جمعیت هلال‌احمر شهرستان نطنز برای ارسال به سیستان و بلوچستان تحویل داده شد تا دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد نطنز در کنار سایر مردم سهمی در حل مشکلات مردم مناطق محروم کشورمان داشته باشند.

انتهای پیام/

دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.