ملت شریف ایران در آستانه یک آزمون سرنوشت‌ساز قرار گرفته است

asatid
بیانیه معاونت پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید کشور ؛

ملت شریف ایران در آستانه یک آزمون سرنوشت‌ساز قرار گرفته است

معاونت پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور در بیانیه‌ای از ملت شهیدپرور ایران بویژه جامعه بزرگ اساتید، نخبگان و پژوهشگران و خانواده‌های محترم آنان برای مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح در انتخابات 28 خرداد 1400دعوت کرد.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج (ناب)، در متن بیانیه معاونت پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید کشور آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بار دیگر ملت شریف ایران در آستانه یک آزمون سرنوشت­‌ساز قرار گرفته است. انتخابات 28 خرداد از این جهت متمایز و حساس است که اولین آزمون سیاسی برای انتخابات ریاست­ جمهوری در چله دوم انقلاب اسلامی می‌­باشد. 

جمهوری اسلامی ایران از آغاز تا به امروز، زنده بودن و پویایی خود را مرهون خداباوری، مردم باوری و خودباوری یافته است و هر موفقیت، عزت و تلاشی که در عرصه‌های مختلف به ثمر می‌نشیند، محصول این اعتقاد ارزشمند است.  

حضور پرشکوه مردم پای صندوق‌های رأی نشان‌دهنده بلوغ سیاسی و ارتقای موقعیت و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچنین مایه عزت و آبروی بین­المللی کشور است.

معاونت پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید دانشگاه­ها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور، از ملت شهیدپرور ایران بویژه جامعه بزرگ اساتید، نخبگان و پژوهشگران و خانواده‌های محترم آنان دعوت می‌نماید تا ضمن مشارکت حداکثری در این فریضه و رویداد بزرگ سیاسی، با انتخاب هوشمندانه و آگاهانه خود زمینه تشکیل دولت کارآمد و توانمند در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را فراهم نمایند .

 

معاونت پژوهش و فناوری

سازمان بسیج اساتید دانشگاه­ها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.