اولین نشست هم اندیشی معاونین پژوهش و فناوری نهضت استادی بسیج

asatid
به صورت وبیناری برگزار شد؛

اولین نشست هم اندیشی معاونین پژوهش و فناوری نهضت استادی بسیج

اولین نشست هم‌اندیشی معاونین پژوهش و فناوری مراکز استان‌ها و دفاتر هماهنگی نهضت استادی بسیج در سراسر کشور با سویه انتخابات و با حضور رییس سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌­ها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور برگزار شد.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج (ناب)، اولین نشست هم اندیشی معاونین پژوهش و فناوری مراکز استان‌ها و دفاتر هماهنگی نهضت استادی بسیج در سراسر کشور با سویه انتخابات با حضور مجتبی زارعی رییس سازمان بسیج اساتید دانشگاه­‌ها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور به صورت وبیناری برگزار شد.

در ابتدای این نشست، مجتبی زارعی بر کارویژه معاونت پژوهش و فناوری در قالب دو رسالت اصلی بسیج استادی یعنی علم اجتماعی و دانشگاه تمد‌ن‌­ساز اسلامی معطوف به رویکرد حل­‌المسائلی و نیز جریان‌سازی جنبش استادی اشاره کرده و سپس بر راهبرد انتخاباتی نهضت استادی بسیج مبتنی بر دعوت به مشارکت حداکثری و معرفی ویژگی­‌های کمی و کیفی اصلح تأکید نمود.

رییس سازمان بسیج اساتید کشور همچنین با اشاره بر اهمیت مقوله انتخابات به عنوان یکی از ابزارهای مردم سالاری دینی، حرکت استادان مبنی برراهبردهای سیاستی با محوریت بصیرت‌نمایی، مزیت‌نمایی و استعدادنمایی را تأکید و مطالبه نمود.

وحید آرایی معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید کشور نیز در این نشست به فعالیت‌های این معاونت در چارچوب؛ اندیشکد‌‌‌‌ه‌­های موضوعی و گرو‌ه‌­های علمی مسأله‌محور، کرسی­‌های نظریه‌­پردازی، نقد و مناظره، رویدادهای استارتاپی، فصلنامه­‌های علمی و پژوهشی، تولید کتاب، توجه به رویدادهای علمی از جمله همایش و سمینارها مبتنی بر نظام مسایل اولویت‌دار اشاره کرد و گفت: رویکرد معاونت پژوهش و فناوری مبتنی بر مسأله­‌شناسی تحلیلی و سیاست­‌پژوهی در همه عرصه­‌های سیاستی بوده و در انتخابات پیش‌­رو نیز صورتبندی مسایل و تولید بسته‌­های سیاستی برای مطالبه­‌گری و کمک به سیاستگذاری مهم­ترین اولویت است.

در ادامه این نشست تعدادی از معاونین پژوهش و فناوری مراکز استان‌ها و دفاتر هماهنگی بسیج اساتید به ارائه گزارش پیرامون برنامه­‌ها، فعالیت­‌ها و اقدامات معاونت مربوط با محوریت‌ سیاست­‌پژوهی انتخابات ریاست­ جمهوری 1400 پرداختند.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.