شرکت هوشیارانه نسل مومن و مقاوم در انتخابات، زمینه‌ساز جهش تولید و رفع موانع پیشگامی

asatid
در بیانیه بسیج اساتید دانشگاه حضرت معصومه (س) قم مطرح شد:

شرکت هوشیارانه نسل مومن و مقاوم در انتخابات، زمینه‌ساز جهش تولید و رفع موانع پیشگامی

نسل مومن و مقاوم در برابر ظلم و زور و فساد، با شرکت هشیارانه در انتخابات پیش رو و رأی به افراد شایسته و انقلابی، زمینه جهش تولید را فراهم کرده و موانع پیشگامی جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های جهانی را از مدیریت‌های کشور حذف خواهند کرد.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج (ناب)، بسیج اساتید دانشگاه حضرت معصومه (س) استان قم به مناسبت حلول سال ۱۴۰۰ در بیانیه‌ای آورده است:


بسم الله الرحمن الرحیم 


 با حمد و سپاس خدای رحمان و رحیم، درود بر خاتم پیامبران و عترت طاهر و هادیان بشر، امید به ظهور و قیام آخرین ذخیره الهی برای برپایی عدل و قسط و آرزوی توفیقات روزافزون بر رهبر معظم انقلاب اسلامی، منادی وحدت و عدالت، سال 1400 شمسی آغاز گردید در حالی که ملت ایران در سال 1399 نیز با سربلندی در برابر بیماری کرونا، انواع دشمنی‌های بی‌رحمانه مستکبران پیروز شدند.

اینک تقارن سال جدید با ایام شادی و سرور شعبانی اهل بیت به ویژه روز ولادت با سعادت حضرت بقیه الله الاعظم را به فال نیک می‌گیریم. امید است این ملت علوی و مهدوی، با تأسی به اهل بیت گرامی رسول خدا صلی الله علیه وآله، تلاش خود را برای زمینه سازی ظهور و قیام حضرت حجت و اهتمام در جهت تربیت نسل مومن و مقاوم در برابر ظلم و زور و فساد، با شرکت هشیارانه در انتخابات پیش رو و رأی به افراد شایسته و انقلابی، زمینه جهش تولید را فراهم کرده و موانع پیشگامی جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های جهانی را از مدیریت‌های کشور حذف خواهند کرد.

از درگاه خدای محول الاحوال مسئلت می‌کنیم رحمت خاص خود را بر ملت مقاوم و سربلند عنایت فرماید و قلوب پراکنده مسلمانان و مظلومان جهان را به وحدت مبدل گرداند و چشمان منتظر را با ظهور حضرت مهدی روشن نماید. 


بسیج اساتید دانشگاه حضرت معصومه استان قم

دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج قم

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.