نشست احیای امر به معروف و نهی از منکر

asatid
به همت کانون بسیج اساتید دانشگاه پیام نور فرخشهر برگزار شد:

نشست احیای امر به معروف و نهی از منکر

نشست احیای امر به معروف و نهی از منکر در دانشگاه پیام نور واحد فرخشهر با حضور لطف‌الله صدیقی از حوزه علمیه قم، حشمت‌الله اسکندری رئیس دانشگاه، مسئولین کانون بسیج اساتید و جمعی از اعضای هیات علمی این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج (ناب)، نشست " احیای امر به معروف و نهی از منکر" به  میزبانی دانشگاه پیام نور فرخشهر برگزار شد.

 لطف الله صدیقی در این نشست، پیرامون راهکارهای احیای امر به معروف و نهی از منکر برای جمعی از مسئولین و کارکنان این دانشگاه سخنانی ارائه کرد.

 صدیقی با اشاره به جایگاه امر به معروف و نهی از منکر از دیدگاه امیرالمومنین علی(ع) و همچنین نقش جامعه و دانشگاهیان در این فریضه الهی افزود: آن حضرت امر به معروف و نهی از منکر را عنایت دین، قوام شریعت و با فضیلت‌ترین اعمال بندگان خدا توصیف می‌نماید که حتی از جهاد در راه خداوند نیز بالاتر است.

وی با بیان اینکه خداوند متعال با اهمیت دادن به مقوله امر به معروف، بهترین راهکارهای روان‌شناسانه و علمی را که برای جذب مخاطبین در اختیار انسان قرار داده است مطرح کرده ،گفت: ما با تمسک جستن به این کارکردها می توانیم آسان تر و دقیق تر وظیفه امربه معروف و نهی از منکر را انجام دهیم.

صدیقی در پایان سخنان خود اظهار داشت: اگر می‌خواهیم صحبت‌های ما در دل مخاطبین رسوخ کرده و آن‌ها مقابل ما قرار نگیرند باید در ابتدا  خودمان آمران به معروف  باشیم تا دیگران هم از ما الگو بگیرند وتاثیر آن برای مخاطب بیشتر باشد.

انتهای پیام/

 

دفتر رسانه‌ و‌ ارتباطات نهضت استادی چهارمحال‌

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.