موشک‌باران پایگاه عین‌الاسد ضربه شست کوچک ایران به آمریکایی‌ها بود

asatid
معاون تربیت و آموزش سازمان بسیج اساتید :

موشک‌باران پایگاه عین‌الاسد ضربه شست کوچک ایران به آمریکایی‌ها بود

مهران طهماسبی ، معاون تربیت و آموزش سازمان بسیج اساتید گفت: آمریکایی‌ها می‌دانند که انقلاب اسلامی و جوانان ایران اسلامی در موضوع انتقام سخت پیگیر هستند.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج (ناب)، سردار سرتیپ دوم پاسدار مهران طهماسبی معاون تربیت و آموزش سازمان بسیج اساتید ، درباره موشک باران پایگاه آمریکایی عین الاسد توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پروژه انتقام سخت گفت: ما امروز در سالگرد حمله خود با موشک‌های دوربرد به پایگاه عین الاسد در خاک عراق که توسط نظامیان آمریکایی اشغال شده قرار داریم. این عملیات تنها گوشه‌ای از انتقام سختی بود که مردم ایران در تشییع پیکر دلاور مرد جهان اسلام و تمام مظلومان جهان سردار حاج قاسم سلیمانی فریاد زدند و خواستند.

وی ادامه داد: در این حمله موشکی غافلگیرکننده هیچ راهی به غیر از فرار کردن نظامیان آمریکایی به مخفی‌گاه‌های زیرزمینی خود باقی نمانده بود. اطلاع دارم که در پناهگاهی که ١٠ نفر ظرفیت داشت، ۴٠ نفر پناهگاه گرفته‌اند و گفتند که امکان پاسخگویی متقابل به حمله موشکی ما را نداشته اند؛ یا اینکه نتوانسته‌اند قبل از رسیدن موشک‌های ما به اهداف مورد نظر، آن‌ها را در هوا مورد اصابت قرار بدهند.

طهماسبی گفت: مشاهده کردیم که آمریکایی‌ها در ابتدا می‌گفتند که اتفاقی رخ نداده؛ اما بعد‌ها مجبور شدند که به این موضوع اعتراف کنند. آن‌ها گفتند که چند نفر ضربه مغزی شده‌اند. یکی از مقامات آمریکایی می‌گفت که حداقل ١٠٠ نفر ضربه مغزی شده اند در صورتی که آمار‌های دیگری نیز وجود دارد که نشان دهنده این است که ضربات بسیار سهمگینی بر تجهیزات و افراد حاضر در پایگاه عین الاسد وارد شده است. البته عزیزان ما بسیار دقت کردند که به غیر نظامیان آسیب نرسد و بیشتر تجهیزات آمریکایی نابود شود.

وی ادامه داد: موشک باران پایگاه عین الاسد نشان داد که ما هر وقت اراده کنیم به هر نقطه‌ای که منافع آمریکایی‌ها در آن جا قرار دارد به ویژه در منطقه غرب آسیا حمله می‌کنیم. قطعا انتقام سخت و اصلی با این اقدام بسیار فاصله دارد. در واقع فقط خواستیم تا با موشک باران پایگاه عین الاسد ضربه شست خودمان را به آن‌ها نشان دهیم.

معاون سابق هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج اظهار کرد: آمریکایی‌ها متوجه شدند که ایرانی‌ها و انقلاب اسلامی و جوانان ایران اسلامی در موضوع انتقام سخت پیگیر هستند و هر لحظه ممکن است این اتفاق رخ دهد.

انتهای پیام/

خبرگزاری بسیج

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.