بومی‌سازی دانش فنی راهکاری بنیادین و تأثیرگذار برای پیشبرد اهداف صنعتی کشور است

asatid
مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین شهر؛

بومی‌سازی دانش فنی راهکاری بنیادین و تأثیرگذار برای پیشبرد اهداف صنعتی کشور است

عبدالرسول مستأجران در نشست هم‌اندیشی بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین شهر و شرکت پلی اکریل ایران بخش پژوهشی بیانیه گام دوم انقلاب را مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد: بومی‌سازی دانش فنی راهکاری بنیادین و تأثیرگذار برای پیشبرد اهداف صنعتی کشور است.

به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج (ناب)، عبدالرسول مستأجران در نشست هم‌اندیشی بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین شهر و شرکت پلی اکریل ایران بخش پژوهشی بیانیه گام دوم انقلاب را مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد: بومی‌سازی دانش فنی راهکاری بنیادین و تأثیرگذار برای پیشبرد اهداف صنعتی کشور است.

وی بیان کرد: هدف ما حرکت درمسیر بومی‌سازی قطعات مصرفی، کاهش اتکا به شرکت‌های خارجی، کاهش وابستگی به واردات، رفع و خنثی‌سازی تحریم‌های ظالمانه علیه کشور و خودکفایی است.

مستاجران با اشاره به این که بومی‌سازی دانش فنی از راهکارهای بنیادین و تأثیرگذار برای پیشبرد اهداف صنعتی کشور است، گفت: حرکت در این مسیر تداوم نوآوری و ابتکارات را در در چرخه رو به رشد صنایع به دنبال خواهد داشت.

مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین شهر در ادامه به انعقاد تفاهم‌نامه میان این دانشگاه و شرکت پلی اکریل ایران اشاره کرد و گفت: تیم‌های تخصصی متشکل از اعضای هیئت علمی واحدهای دانشگاهی در چند نوبت از خطوط تولید شرکت پلی اکریل بازدید و عارضه‌یابی کردند.

وی تصریح کرد: مطالعات لازم برای ساخت قطعات و اقلام مورد نیاز در صنعت پلی اکریل توسط تیم‌های تخصصی دانشگاه انجام شده است.

مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین شهر با تصریح این که در راستای اهداف مورد نظر نمایشگاه تخصصی در شرکت پلی اکریل ایران را با مشارکت سایر واحدهای دانشگاهی استان اصفهان برگزار خواهیم کرد، گفت: در این نمایشگاه محصولات نوآورانه، فناورانه و مهندسی معکوس با رویکرد صنعت نساجی با هدف معرفی استعداد و توانمندی دانشگاهیان به نمایش گذاشته می‌شود.

انتهای پیام/

روابط عمومی بسیج اساتید استان اصفه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.