نشست تخصصی پیرامون خدمات متقابل اسلام و ایران

asatid
به صورت مجازی برگزار شد:

نشست تخصصی پیرامون خدمات متقابل اسلام و ایران

سازمان بسیج اساتید استان چهارمحال و بختیاری با همکاری معاونت نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌ها نشست تخصصی با محوریت خدمات متقابل اسلام و ایران را به صورت مجازی برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی بسیج اساتید استان چهارمحال و بختیاری، دکتر باقر مختاری عضوهیات علمی دانشگاه و معاون نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه اسلام را منطبق با انسان‌ها دانسته که متعلق به نژاد خاصی نیست و ایرانی­‌ها نیز به علت عشق به آموزه‌های اسلامی مثل عدالت، اسلام را داوطلبانه پذیرفتند. چرا که اسلام مایه عزت و سربلندی ایرانیان بوده و موجب رهایی آنان از نظام طبقاتی و زورگویان شده است.

دکتر مختاری ارتباط اسلام با ایرانیان را متقابل خواند چرا که ایرانیان بیش از هر ملتی نیروهای خود را در اختیار اسلام قرار داده و اسلام نیز به علت همه جانبه بودن روح تازه ای در ایرانیان دمیده است.

وی شکوفا شدن استعدادهای ایرانیان را از برکات اسلام خواند و با اشاره به استفاده از این استعداد ها در صحنه علم و فرهنگ باعث وسیع تر شدن دامنه خلاقیت و پیشرفت ایرانیان شده است. در همین راستا بیشترین آثار اسلامی، علوم دینی و سایر رشته ها به دست مسلمان ایران نگاشته شده است.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.